hållundan
Emozione!
Ja den tingesten platsar nog lätt in på topp10 snyggaste skapelser på 2 hjul. Ever.Det var nog allt jag på min nya baby! Mmmm...porr.
Btw, gött fullt det var på MC-parkeringen utanför PVH idag.
Ja den tingesten platsar nog lätt in på topp10 snyggaste skapelser på 2 hjul. Ever.Det var nog allt jag på min nya baby! Mmmm...porr.
Ja den tingesten platsar nog lätt in på topp10 snyggaste skapelser på 2 hjul. Ever.
dom hade poliskontroll vid marklansgatan / slottskogen..vi stog mee polisradio och dom sa att dom hade tagit 2 st mc förare..var det du?
4 st Motarder framför mig i Kungsbacka runt 8 tiden på kvällen, dom hade tröjor på sig och två saknade reg plåt tror jag, men dom körde ganska lungt även om en försökte gå upp på bakhjulet. Jag låg bakom och körde bakhjul nästan hela tiden men ingen hade bakspeglar så jag tror inte dom såg mig
Vi va en sväng i kungsbacka ikväll, dock va vi bara 3 å vid 21tiden....
om ja inte tror helt fel stod du bakom oss vid rödlyset där dom har vägarbete va
om de va vi så var de Mark som gjorde några tappra försök
saknaden av regplåten e jag, vibbrerat sönder å av
å så va de Mr jezus som åkte me....
Vi va en sväng i kungsbacka ikväll, dock va vi bara 3 å vid 21tiden....
om ja inte tror helt fel stod du bakom oss vid rödlyset där dom har vägarbete va
om de va vi så var de Mark som gjorde några tappra försök
saknaden av regplåten e jag, vibbrerat sönder å av
å så va de Mr jezus som åkte me....
Ja den tingesten platsar nog lätt in på topp10 snyggaste skapelser på 2 hjul. Ever.
Btw, gött fullt det var på MC-parkeringen utanför PVH idag.
Jag har nästintill enbart ärenden till PVE-änden av huset också, men det finns ju aldrig någon bilplats där, så det får alltid bli knall i 20 min.Eftersom man sitter i "rätt" ände av huset så är det ju PVE-parkeringen som gäller. Var iofs ganska fullt där med.
Jag har nästintill enbart ärenden till PVE-änden av huset också, men det finns ju aldrig någon bilplats där, så det får alltid bli knall i 20 min.
En jätte liten kille på en orange Z1000 som lät väldigt löjligt körde upp för S:t Paulibacken... var det du?
det var jag det var jag det var jag
var det du som kom ut vid brandstationen och låg bakom mig i 2sek mot landvetter? Såg en orange z1000 i backspegeln...nån sek senare tittade jag igen utan att se den! Vände mig om men det fanns ingen hoj där!!!!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|