Var det du???

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Var det cykelstyre som låg och finkörde i sin röda V40 på vägen hem ifrån Anderstorp i kväll ?

:blåcrv


Johansson drog oss vid rödljuset i Borås :mad:

Ja, va fan hade ju så tung barlast med i bilen. Gick fan inte fortare med tjockisarna i bilen! :näsblod
Btw, hörselkåpor på roadracing? Vad liknar det? :jisses Kände ju knappt igen er med det på...


Edit:
Vart blåste ni om oss? Har förmig det var någon crv som körde om mellan gislaved och borås.
 
Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Ja, va fan hade ju så tung barlast med i bilen. Gick fan inte fortare med tjockisarna i bilen! :näsblod
Btw, hörselkåpor på roadracing? Vad liknar det? :jisses Kände ju knappt igen er med det på...


Edit:
Vart blåste ni om oss? Har förmig det var någon crv som körde om mellan gislaved och borås.

Stämmer bra det var vi.

Dom sänder spekarna på FM 101,4 ,dvs har man kåpor med radio i (som vi har)så kan man höra dom överallt på depåområdet och även under race när alla drar förbi.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Stämmer bra det var vi.

Dom sänder spekarna på FM 101,4 ,dvs har man kåpor med radio i (som vi har)så kan man höra dom överallt på depåområdet och även under race när alla drar förbi.

Aha! Det fungerade dock lika bra med en liten portabel mp3spelar med radio i. Då kände ju folk igen mig iaf :tungan
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
3 sport/street liknande hojar,varav 2 röda tror jag, såg ut som ducati:tungan , I kungsbacka runt typ hålabeck, ingen aning vilken tid kan ha varit mellan 3 och 6 på dagen:va . Såg ut att ha kommit från fjärås hållet. Jag snek mig före i rondellen och slangade lite töntigt framför, sen svängde jag vänstar och gick upp på bakhjulet igen framför polishuset. Jag måste sett ut som en idiot framför er för övrigt, hade lime grön regnjacka och mjukis byxor som ett riktigt moppe fucko:gnissla :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
En svart skelögd b0w vid PVH. Regnumret är/var bekant med något brunt. Var det din?

:tungan

PÄJSER! Har du AJZ som regummer? :hihi
 
Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Massa olika hojar vid McDonalds utanför Kungsmässan i Kungsbacka. Jag tränade lite bakhjul och stoppies utanför på parkeringen. Förlåt om jag störde er i middagen:D
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag såg den där Flewgan ute på Lindholmen igår på lunchpromenaden.

Var det Duke gollum som stod och skrattade åt en liten dirtbike som brötade runt där nere på eftermiddagen (eller var han bara lik???)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Massa olika hojar vid McDonalds utanför Kungsmässan i Kungsbacka. Jag tränade lite bakhjul och stoppies utanför på parkeringen. Förlåt om jag störde er i middagen:D
ne, jag satt där ett tag ensam och undrade om du tänkte visa dig, men inget hej ingenting...

Bakhjul är alltid nice :)
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Brötande orange ER6-n körd av snubbe i röd/vitt skinnställ ute i Arendal typ nu.

Var det du?

En svart skelögd b0w vid PVH. Regnumret är/var bekant med något brunt. Var det din?

:tungan

PÄJSER! Har du AJZ som regummer? :hihi[/SIZE]

Så ny hoj har jag tyvärr inte...
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
ne, jag satt där ett tag ensam och undrade om du tänkte visa dig, men inget hej ingenting...

Bakhjul är alltid nice :)

Synd att jag inte svarade direkt när du ringde, då hade jag ju kunnat säga vem det var, så hade du kunnat atackera honom :) :D :gnissla
Hur länge stannade ni på donken efter att vi hade snackat?
 

trasher84

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hypermotard
Äldre svart sporthoj (inte så inihelvete gammal) och en svart/röd Z1000 med korta slipon som mullrade jäkligt gött som åkte genom radiotorget igår eftermiddag. Var det ni?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top