Var det du???

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Äldre svart sporthoj (inte så inihelvete gammal) och en svart/röd Z1000 med korta slipon som mullrade jäkligt gött som åkte genom radiotorget igår eftermiddag. Var det ni?

Svart/röd z1000 med korta dämpare, kan det vara någon annan än Fosgate?
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Glömde säga det igår Paser. Den är verklligen skitnajs den hojen :D
Verkar som den hojens temperament passar ditt också, för såg ditt framhjul till väders mycket ofta :D

Nästan så man blir lite avundsjuk :D
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Glömde säga det igår Paser. Den är verklligen skitnajs den hojen :D
Verkar som den hojens temperament passar ditt också, för såg ditt framhjul till väders mycket ofta :D

Nästan så man blir lite avundsjuk :D

Man tackar :D

Jag är som sagt vansinnigt nöjd med hojen, klart det bästa köpet jag kunde ha gjort :)
Nästan så att det är svårt att hålla framhjulet i backen :tungan
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Var det Jessans hoj som stod utanför VAK för ca 10min sen? :rolleyes:

Jag tänkte hänga med på lite körningar framöver, har varit lite dålig på det (väldigt dålig :)) så då får jag kolla in den i verkligheten! Ha det gött!
/Robban

Häng med på körning idag :tummenupp
 
Last edited:

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Tanke på att jag hade en kompis :rolleyes: :näsblod som seglade förbi farbror blå i 240+ igår strax utanför Kungsbacka, så har jag lovat min kompis att inte åka åt Kungsbacka hållet på ett par dagar.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tvivlar på det eftersom Blomman m.fl. vill träna bakhjul...

Ok, är upptagen ändå, men det hade varit roligt att åtminstonde åka med en liten sväng :tummenupp

Skicka gärna ett PM om ni planerar att åka igenom Kungsbacka eller runtomkring någon eftermidag :tummenupp
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ok, är upptagen ändå, men det hade varit roligt att åtminstonde åka med en liten sväng :tummenupp

Skicka gärna ett PM om ni planerar att åka igenom Kungsbacka eller runtomkring någon eftermidag :tummenupp

Lygnern är ju poppis, och när vi kör där händer det ofta att vi passerar Kungsbacka :)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
ne, jag satt där ett tag ensam och undrade om du tänkte visa dig, men inget hej ingenting...

Bakhjul är alltid nice :)

Ah var det du, jag såg en tjej och tyckte jag kände igen dig men jag vågade inte chansa:) . Sen hade jag bara boots, ryggskydd etc. inga riktiga MC kläder så jag tyckte jag såg ut som ett riktigt moppe fucko:gnissla . Men jag vet inte om jag hade vågat gå fram och säga hej även om jag hade hafft hela stället på mig :rolleyes:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ah var det du, jag såg en tjej och tyckte jag kände igen dig men jag vågade inte chansa:) . Sen hade jag bara boots, ryggskydd etc. inga riktiga MC kläder så jag tyckte jag såg ut som ett riktigt moppe fucko:gnissla . Men jag vet inte om jag hade vågat gå fram och säga hej även om jag hade hafft hela stället på mig :rolleyes:

Blomman är inte speciellt farlig ;)
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Ah var det du, jag såg en tjej och tyckte jag kände igen dig men jag vågade inte chansa:) . Sen hade jag bara boots, ryggskydd etc. inga riktiga MC kläder så jag tyckte jag såg ut som ett riktigt moppe fucko:gnissla . Men jag vet inte om jag hade vågat gå fram och säga hej även om jag hade hafft hela stället på mig :rolleyes:

Jag hade både fullt ställ och full hoj (nej, jag var inte full) och vågade inte hälsa på Blomman heller :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top