Var det du???

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
mötte en röd en på söderleden nästan 16.30 (tror fan jag det var samma person imorse vid 8.15 på nästan samma plats?) Va på tok för morgontrött plus upptagen att brottas med vinden för att se va det var för märke.. vinkade glatt iaf. du?
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
var det rickz som jag såg runt kl19 som blivit stoppad av snuten, som sen körde förbi frankes där jag stod.... jag gjorde tummen upp åt den lilla wheellieen du gjorde i shorts å t shirt :yoparty

vad sa farbror polisen?

Dom gillade inte min nr skylts placering, tack sa jag å fick en present på 1500:- :rolleyes:
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Röd/vit/svart R6a förbi stationen i kungsbacka (öh, runt 7 tiden kanske?), gasade på bra så framhjulet var i luften :yoparty Jag låg bakom och drog på bakan också och avslutade med en stoppie, rullandes förbi precis en halv meter snett bakom, du borde ha sett mig i ögonvrån :D Fortsatte bort under tunneln, höger vid statoil o vänster in i industri området, sen orkade jag inte hänga på längre. Ge dig till känna om du e medlem här på SH :tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Firefox och Smedberg förbi McD i Kungsbacka? Vi stod och vinkade på parkeringen :)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
en tripple precis efter gnistängstunneln vid ca 17:25 med hoodie som det såg ut.. måste ju vara nån här :)

Såg du inte miiig då? Såg dig precis när du kom ur tunneln. :)
Edit: Eller var det mig du mena kanske? Röd triple :) Jag hade dock ingen hoodie på mig.

Sen såg jag en vit R1 (-08?) sekunderna innan (också vid 1725), vem var Du?
 
Last edited:

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Såg du inte miiig då? Såg dig precis när du kom ur tunneln. :)
Edit: Eller var det mig du mena kanske? Röd triple :) Jag hade dock ingen hoodie på mig.

Sen såg jag en vit R1 (-08?) sekunderna innan (också vid 1725), vem var Du?

det va en svart jag tänkte på men nu när du säger det så svisha det förbi en röd precis när jag kom ut ja, med rödsvart ryggsäck va? eller hallucinerar jag nu kanske.. :va
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
vem va du på en röd honda 600 fireblade tjej me svart skinnställ järntorget vid ca 17 vi va 4 motarder åkte bort mot frölunda på bakan e du här kan du inte ha missat oss
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
vem va du på en röd honda 600 fireblade tjej me svart skinnställ järntorget vid ca 17 vi va 4 motarder åkte bort mot frölunda på bakan e du här kan du inte ha missat oss

Det måste varit jag! Nej, det var svårt att missa fyra motarder bara sådär.. Inte svårt att se att det var "Sporthoj" heller.. :)
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Grön/vit ninja sent 90-tal brukar passera utanför fönstret nån gång per dag. Varselbyxor och berik-jacka.
 

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Svart 675 daytona SE vid vasaplatsen. ca 16:30 (dussinhoj?) ;) TYJ nånting tror jag reg numret va. Va de du? Va inte Jessan eller Firefox nej
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top