Var det du???

Lysse

Norrlänning!
Gick med
14 May 2005
Ort
Kungsholmen
Hoj
2009 Suzuki GSX-R 750
Svart KTM från Korsvägen till Mölndal?!

Vem var det som körde ett antal meter på bakhjulet då jag var ute med bilen? Kör en grön Audi A6 Biturbo.
Svert KTM, från Korsvägen till Mölndal.
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Svart 675 daytona SE vid vasaplatsen. ca 16:30 (dussinhoj?) ;) TYJ nånting tror jag reg numret va. Va de du? Va inte Jessan eller Firefox nej

Stämmer att det inte var jag iaf. Dussinhoj :va mm det är populärt med damcyklar :tuttar Får nog byta upp mig till nästa säsong. Den kommer ju ändå gått så långt då :yoparty

Vilka 3 blyga motorcyklister var det som kom till GP runt 1830 när vi var på väg? Ni ställde er en bra bit bort från oss :confused: En cbr1000 svart/grå en blå/vit kawaskaki o nån till...
 
Last edited:

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR
Var det någon här ifrån som körde över Götaälvbron fredag den 13:de, från Hisingen in mot Centrum?
Skulle gissa på att det var en Honda, men i den farten som hojen susade förbi så hann jag knappt att se vad det var :) Men GÖTT lät den! :yoparty
Stod på bron med mina inlines och ett stort leende på läpparna efteråt :tummenupp
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
En gul Fiat Barchetta turbo som hetsade mig till att varva ut 2:an i Götatunneln nu i morse? Jag liksom du fylldes av denna härliga ljudsymfoni som ekade mellan väggarna...

Nån som kör hoj till vardags kanske?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vi (Zarrel först, sen jag och sist Krilllan) mötte en silvrig VTR 1000 på väg ut ur Sätila, norra slingan. Runt 15:30. JoJoman?

Var det du?
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Silvrig sporthoj vid vågmästareplatsen i förmiddags, kom från Sävehållet. Hade en liten söt rosa ryggsäck och gjorde en stoppie vid stoppljusen där man kan svänga ner till Johans MC.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Gul vad-det-nu-var-som-lät-väldigt-gott mellan mölnlycke och Hällesåker?
Ville så gärna försöka hänga på, men vågade inte riskera fler njurslag frän pallen... :toffel
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Silvrig sporthoj vid vågmästareplatsen i förmiddags, kom från Sävehållet. Hade en liten söt rosa ryggsäck och gjorde en stoppie vid stoppljusen där man kan svänga ner till Johans MC.

Tror han var vid GP vid 12-tiden. Stannade aldrig dock utan susade vidare. Lade dock märket till en rosa ryggsäck.

Vem är du?
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag vet vem det e ...Det e väl en r1


Vem va du som satt på en svart suzuki k5 tror jag det va .. kapad burk såg det ut som oxå .Vid järntorget idag.Tror att kl va 19:00.
Den lät ganska bra
 

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Ort
gbg
Hoj
cbr 954-02
Silvrig sporthoj vid vågmästareplatsen i förmiddags, kom från Sävehållet. Hade en liten söt rosa ryggsäck och gjorde en stoppie vid stoppljusen där man kan svänga ner till Johans MC.
Jepp det va jag,tog en sväng i stan,grym väska den..:yoparty man syns iaf
hehe
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
hur tänker du nu?den hade ja hela förra året me..den e inte direkt ny

Ne med din polare vill inte säga namn.Men han kör oxå med en rosa väska... Antog att du hade oxå börjat med det.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Er6-n som jag samåkte liiiite med idag från gamlestadstorget vid 16:40??
Lät riktigt gott måste ja säga :yoparty
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Vem var det som körde ett antal meter på bakhjulet då jag var ute med bilen? Kör en grön Audi A6 Biturbo.
Svert KTM, från Korsvägen till Mölndal.

Biturbo hit och biturbo dit, ser ju ut som en familjevagn i vilket fall som helst.....
Har inte fått se din R6 än ändå......

Många cyklar som stod parkerad vid STCCn i helgen.

Någon mer än jag som var där på båge?????
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top