Var det du???

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Kwakkasakki Ninja av någon äldre modell som svänger in på Scania som jag har sett ibland?

675 gul i färgen som jobbar mitt över Scania som jag ser ibland?

Killerwhale med kompis i Lundbytunneln igår vid 16-tiden, svängde av precis efter mot Eriksberg?
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Det var vi det....såg att du hälsa:yoparty :)

Hehe, var tvungen att peta ner rutan och sträcka ut en :yoparty . Blev sjukt avis då jag inte hade kört hoj på 4 timmar eftersom det är lite lättare att bedriva flytt med fyrhjuligt fordon. Blir en jävla massa pendlande med toppboxen annars :gnissla
 

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
varberg
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Gick över sannabacken vid 06.30 tiden med jyckarna och hörde en rad 4a dåna förbi på Oskarsleden utav bara h----e, 15 sek senare en polisbil med siren o hela fallerullan.

hm:va

tiden o platsen stämmer in på mig... men nån polisbil märkte jag dock inte av alls
 

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
var det peter smedberg som "jagades" av en blå volvo 940 med övningskörningsskylt på idag på hisingen runt kl 20 :tungan
 

EvenFlow

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
-06, Yamaha R6
ett gäng sporthojjar vid Torp (uddevalla) ikväll vid 21-tiden nånstans...nån
med "Telefonica" dekaler å shit...???



Det var vi det,jag,showtime,dankel,snabbe-habbe o 2till....blev en lång tur idag,underbart i det fina vädret:yoparty

Var ni det andra gänget ellr?kom en del hojar där:)[/QUOTE]


japp, uddevalla gubbar... hade vart ball å hänga med er nån dag elr kväll, få komma ut på lite andra vägar än dom som e är... har änna sett kungshamn och smögen....:trött
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
Har idag och en gång tidigare i veckan sett en cbr 600f röd/blå när man suttit fast i köerna på e6 norrgående. Förare med svart alpinestarsställ, svart hjälm samt passagerare med rött/svart dainese. Någon här? :)
 

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Yamaha R1 2004
japp, uddevalla gubbar... hade vart ball å hänga med er nån dag elr kväll, få komma ut på lite andra vägar än dom som e är... har änna sett kungshamn och smögen....:trött[/QUOTE]

Jag pm:ar dej när vi ska iväg på en längre tur igen,så samlas vi nånstans mellan gbg o uddevalla...kan bli riktigt skoj...det blir nog snart om vädret håller i sej:confused: :yoparty
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Satt på Rose and crown och tog ett par öl igår kväll. Utanför uteserveringen stod: Röd Yamaha R1 -00, svart Yamaha R6 modell ny med devil-slipon och en duke. Sen körde det förbi en grön/vit ninja ett par gånger i shorts.

Edit: Stod brevid en svart R1a med GO!!!!!!!!!!!-dekaler vid Branting idag ca 11:45. Såg inte ut som du kom iväg när det slog om till grönt?
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
vem är det som kör svart KTM och jobbar på volvo bussar i arendal?
Byggnad ARAL.
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Gul blå husa med # 23 på bakkåpan vid gamla allingsåsvägen påväg till jonsered vi 15.30 tiden...
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Svart/orange KTM 690(?), förare med gråaktigt skinnställ, och ryggsäck. Körde bakom oss igenom Kungsbacka för en timme sen, följde även efter när vi gjorde en ful omkörning på kullerstenarna mellan filerna utanför kungsmässan:) :tummenupp

Jag körde en röd Honda 125a, Krilllan på vit FMX och Spinner på gul 2-taktare:)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Röd/vit/svart R1a på 158an från göteborg hållet mot vallda runt 4 eller 5 tiden. Körde om den sega kön som höll på o bildas för att nån låg o slö körde längre fram.
Pacman kanske?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Röd/vit/svart R1a på 158an från göteborg hållet mot vallda runt 4 eller 5 tiden. Körde om den sega kön som höll på o bildas för att nån låg o slö körde längre fram.
Pacman kanske?

Polkan har inge svart i färgen, så de var inte Pacman:tummenupp :)

ym50_doc15-yamaha-yzf-r1-1998.jpg
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top