Var det du???

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.

Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.

Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?

ingen svenska kurs här precis :)

tack :pannkyss

Krillan är nog lite små kär i mig för att han rättar mig hela tiden :tummenupp
 

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Ort
gbg
Hoj
cbr 954-02
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.

Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?

jepp det va jag dejan å danne som va ute å åkte en sväng på stan med omnejd:)
 

granted79

Guest
Fyfan, det var inte roligt att höra!
Hur har det gått?

Jag har bara pratat med magnus "bubblan" som vart o hälsat på han men han hade antagligen brutit upp foten igen som han bröt förra året också.Jag vet inte allt men jag tror nog att det är ok efter omständigheterna.
 

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Yamaha R1 2004
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.

Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?

danne på moviestar,sterner på 954,jag på rettan....:D Hello
 

jonteronte

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Majorna
Hoj
nada
Gick över sannabacken vid 06.30 tiden med jyckarna och hörde en rad 4a dåna förbi på Oskarsleden utav bara h----e, 15 sek senare en polisbil med siren o hela fallerullan.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vem var den trevliga Killen på husan som körde som en idiot inne i stan runt avenyn igår kväll. Snygg halsduk föresten :tummenupp :D

Var det du?
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Ett gäng goa gubbar på Älvsborgsbron vid 21-tiden igår. Det va ja i den blåvita King Caben... :yoparty
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ett gäng goa gubbar på Älvsborgsbron vid 21-tiden igår. Det va ja i den blåvita King Caben... :yoparty

Ah, kunde du inte kört på Älvsborgsbron 2 timmar tidigare, då hade Zarrell äntligen fått sin "efterlysning" då han drog hela bron på bakhjulet.. men den enda som verkade observera honom var hans far som körde förbi i motgående riktigning och ringde senare upp honom o gav stackars Wille (Zarrell) en skarp tillsägelse:D
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Ah, kunde du inte kört på Älvsborgsbron 2 timmar tidigare, då hade Zarrell äntligen fått sin "efterlysning" då han drog hela bron på bakhjulet.. men den enda som verkade observera honom var hans far som körde förbi i motgående riktigning och ringde senare upp honom o gav stackars Wille (Zarrell) en skarp tillsägelse:D

:rofl
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Jag har bara pratat med magnus "bubblan" som vart o hälsat på han men han hade antagligen brutit upp foten igen som han bröt förra året också.Jag vet inte allt men jag tror nog att det är ok efter omständigheterna.

Va det han som la sig uppe i Stenungsund?. VV har grusat utav h-vete häromkring. Var orsaken för honom efter vad jag hörde. Hoppas han mår ok iallafall.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Va det han som la sig uppe i Stenungsund?. VV har grusat utav h-vete häromkring. Var orsaken för honom efter vad jag hörde. Hoppas han mår ok iallafall.

Det var vägen mellan Stenungsund och Lilla edet som går via Svenshögen.
Ja, dom har gjort en massa smålagningar med oljegrus. Lagom farligt, ingen skylt eller nåt (som jag såg iaf).
 

EvenFlow

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
-06, Yamaha R6
Det var vägen mellan Stenungsund och Lilla edet som går via Svenshögen.
Ja, dom har gjort en massa smålagningar med oljegrus. Lagom farligt, ingen skylt eller nåt (som jag såg iaf).

japp, höll på att lägga mig där i förra veckan.. kan då istället rekommendera den andra vägen från stenungsund som slutar i ljungskile... mkt fin...

ett gäng sporthojjar vid Torp (uddevalla) ikväll vid 21-tiden nånstans...nån
med "Telefonica" dekaler å shit...???
 

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Yamaha R1 2004
ett gäng sporthojjar vid Torp (uddevalla) ikväll vid 21-tiden nånstans...nån
med "Telefonica" dekaler å shit...???[/QUOTE]



Det var vi det,jag,showtime,dankel,snabbe-habbe o 2till....blev en lång tur idag,underbart i det fina vädret:yoparty

Var ni det andra gänget ellr?kom en del hojar där:)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top