Det var antonio.
Fyfan, det var inte roligt att höra!
Hur har det gått?
Det var antonio.
En crb eller vad dom heter vid wisselgren 15:45 i ett röd ljus...du?
den var bäch..
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.
Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?
Krillan förhelvete, vi har fattat att mackan inte har så lätt för att stava osv, när fan ska du ge upp med ditt trackande, skärp dig.
Tre sporthojar vid backamotet mot tingstadstunneln. En moviestar honda, en silvrig och en svart gsxr/r1?
Fyfan, det var inte roligt att höra!
Hur har det gått?
Ett gäng goa gubbar på Älvsborgsbron vid 21-tiden igår. Det va ja i den blåvita King Caben...
Ett gäng goa gubbar på Älvsborgsbron vid 21-tiden igår. Det va ja i den blåvita King Caben...
Ah, kunde du inte kört på Älvsborgsbron 2 timmar tidigare, då hade Zarrell äntligen fått sin "efterlysning" då han drog hela bron på bakhjulet.. men den enda som verkade observera honom var hans far som körde förbi i motgående riktigning och ringde senare upp honom o gav stackars Wille (Zarrell) en skarp tillsägelse
Jag har bara pratat med magnus "bubblan" som vart o hälsat på han men han hade antagligen brutit upp foten igen som han bröt förra året också.Jag vet inte allt men jag tror nog att det är ok efter omständigheterna.
Kan det inte varit.
Han vurpade i förrgår o har brutit lårbenet och ligger på uddevalla sjukhus nu
Va det han som la sig uppe i Stenungsund?. VV har grusat utav h-vete häromkring. Var orsaken för honom efter vad jag hörde. Hoppas han mår ok iallafall.
Det var vägen mellan Stenungsund och Lilla edet som går via Svenshögen.
Ja, dom har gjort en massa smålagningar med oljegrus. Lagom farligt, ingen skylt eller nåt (som jag såg iaf).
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|