Var det du???

Bromskloss

Ny medlem
Gick med
16 May 2005
Ort
Westervik
Hoj
Grå o gammel RR
Två motarder vid Linné, 18:00. En på bakhjulet. Hann inte se er så bra men det var jag i en grön V40 som tutade och viftade. Försökte bara varna er för polisen som hade 2 kontroller mot Dag Hammarsköld... Hoppas att det hjälpte. :gnissla

Snyggt bakhjulsåka förresten :tungan
 

flinga

Det Är Inte Snön Som Faller
Gick med
26 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Monster 696
Vem mötte jag på OKQ8 i Kållered nu ikväll?
Kassapersonal hjälpte dej med att lasta dina varor i ryggsäcken och utanför stod din blåa skönhet.
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
vem fick farbror blå efter sig idag runt 2100 i kungälv..:D
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var det Kalleman som vi mötte i Kungsbacka idag? Det var rätt hoj iallafall, låg en gammelgixxer bakom också.
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Två motarder vid Linné, 18:00. En på bakhjulet. Hann inte se er så bra men det var jag i en grön V40 som tutade och viftade. Försökte bara varna er för polisen som hade 2 kontroller mot Dag Hammarsköld... Hoppas att det hjälpte. :gnissla

Snyggt bakhjulsåka förresten :tungan

hehe de va jag o en polare, vi tyckte allt att de va ngn som tutade, men tänkte inte mer på de.. vi åkte dock förbi snutarna på bakhjulet, så dom körde ju efter oss, så vi fick köra som idioter o gömma oss i skogen vid högsbohöjd :p haha..
men allt gick bra ändå :tummenupp
 

Haell

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Aprilia Tuono V4R APRC
hehe de va jag o en polare, vi tyckte allt att de va ngn som tutade, men tänkte inte mer på de.. vi åkte dock förbi snutarna på bakhjulet, så dom körde ju efter oss, så vi fick köra som idioter o gömma oss i skogen vid högsbohöjd :p haha..
men allt gick bra ändå :tummenupp

Heh, Högsbo har alltid haft fina gömställen vill jag minnas sedan gamla moppe tiden :) Var det uppe nära Ruddalen då?
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
MR.Soap!!! Vi såg dig allt i kärna, från rondellen, och en bit bort mot tjuvkil tillsammans med en röd R1(???) som också hade SH-tröja (och ryggsäck som täckte över namnet)

Var det senare Halogen som vi mötte på vägen mellan marstrand och kungälv? Det var iaf en gul/grå RSV Mille.

Vink vink från Alming på gammal CB och Jojoman.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Svart/blå Husa vid askimsbadet runt halv 3 tiden. Var det du?
Och senare en Ktm 525 med snygga blåa fälgar o blå ram vid inseros, badplatsen där.
Var det du?
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Vem är den lyckans ost som precis har fått sin splajdans Honda CB1000R?
Mötte dig på Öckeröleden idag strax innan 15:00. Läcker hoj i underbar vit kulör:tummenupp
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
DUsom körde fort som fan mellan bilarna på E6 söderöver i höjd med liseberg, utan hjälm eller handskar, iklädd en vit munktröja på en en sleten motard.

LÄMNA TILLBAKS DEN DÄR!
Förutsatt att den inte är din... (annars hoppas vi du slår dig när du slår över)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vem var det som fick polisen efter sig ikväll, i Kungsbacka ca kl 22:20. Jag stod på Statoilmacken och såg dig komma ner för "backen" med polisbil, med blåljusen tända, efter. Sen svängde ni höger i rondellen och du började brassa på, polisbilens däck skrek ordentligt i kurvan:) :yoparty

Det var en naken/halvkåpe-hoj, radfyra, silvrig/svart kanske. Kan ha varit en fz6 eller fz1:tummenupp

Var det du?
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Var det "Odräglig" jag såg vid kyrkan vid bräckan igår vid 19:00-tiden? Stog en guldaktig Daytona, nya modellen, och helsvart Ktm Superduke, har jag för mig iaf.

Var det du?
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Var det senare Halogen som vi mötte på vägen mellan marstrand och kungälv? Det var iaf en gul/grå RSV Mille.

Vink vink från Alming på gammal CB och Jojoman.

Det tror jag inte... :va Visserligen var jag ute och snurrade i de trakterna i torsdags, men jag var ute på Orust, tog E6 till Stenungsund och sen ut på öarna.
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Vem var det som fick polisen efter sig ikväll, i Kungsbacka ca kl 22:20. Jag stod på Statoilmacken och såg dig komma ner för "backen" med polisbil, med blåljusen tända, efter. Sen svängde ni höger i rondellen och du började brassa på, polisbilens däck skrek ordentligt i kurvan:) :yoparty

Det var en naken/halvkåpe-hoj, radfyra, silvrig/svart kanske. Kan ha varit en fz6 eller fz1:tummenupp

Var det du?

Han/Hon undviker nog att svara på den frågan här på forumet.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Han/Hon undviker nog att svara på den frågan här på forumet.

Zarrell blev stoppad samma kväll vid 2tiden och då sa dom att han var den andra hojen dom stoppat ikväll. Om den första killen blev stoppad så finns det ju inget som säger att han inte kan träda fram här? Inte annars heller egentligen, allt man säger/skriver på internet behöver ju inte vara sant:)

Om någon känner sig träffad så får du gärna PMa mig, kan vara kul att veta hur det gick:tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top