Var det du???

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Var det Peter Smedberg jag mötte på vägen mellan Kornhall och Marstrand igår vid 16-tiden? Riktigt skön väg att köra för övrigt..
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vi mötte en Repsol-blade -08 i Kungsbacka igår, kommer inte ihåg exakt tidpunkt, kanske 15-16, men det finns väl inte så många av den hojen så finns han här så känner han igen sig. Vi hejade och fick en nick tillbaka, precis vid trafikljuset utanför polisstationen.

Var det du?
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Svart r1 ca -02 -03, blå r1 04 - 06 och silvrig z1000/750 precis i början av lygnernring (från fjäråshållet), norra sidan. Var det du?

Zx6/10 blå, grå 675 vid rondellen vid tölöängar, körde mot hällingsjövägen. var det du?

Vit/svart cbr 1000 2008 och 954 fireblade mitt uppe på tölötvärled, körde åt samma håll som de två hojarna innan.

+ alla andra hojar på bild från idag i tråden "Bilder från "lygnernring" :gnissla

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3711651&posted=1#post3711651

Edit: Såg cdr:en igen för en kvart sen vid rödljuset utanför kungsmässan, och vid utanför stationen, körde ner under tunneln.
 
Last edited:

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Ort
Linköping, eg. Göteborg
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
Snubben med vit tröja som kan ha kört R1, iaf på bakhjulet..

Du körde om oss (på ett hjul) på söderleden, vi var tre stycken..
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Igår såg jag en vit/blå SRAD Gixxer vid odinsplatsen strax före 19snåret. Någon härifrån? Schysst wheelie iaf :tummenupp

Lite senare såg jag en bronsfärgad SV1000S vid centralen, föraren hade SH tröjja men jag såg inte nicket... Vem?
 

stranjo

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2006 Harley Davidson Street Rod
Svart r1 ca -02 -03, blå r1 04 - 06 och silvrig z1000/750 precis i början av lygnernring (från fjäråshållet), norra sidan. Var det du?

Zx6/10 blå, grå 675 vid rondellen vid tölöängar, körde mot hällingsjövägen. var det du?

Vit/svart cbr 1000 2008 och 954 fireblade mitt uppe på tölötvärled, körde åt samma håll som de två hojarna innan.

+ alla andra hojar på bild från idag i tråden "Bilder från "lygnernring" :gnissla

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3711651&posted=1#post3711651

Edit: Såg cdr:en igen för en kvart sen vid rödljuset utanför kungsmässan, och vid utanför stationen, körde ner under tunneln.

Jag körde förbi dig på en svart Harley Davidson Street Rod runt halv 10, såg att jag hade fastnat på bild :tummenupp
 

ToneBank

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Sv-1000S
Igår såg jag en vit/blå SRAD Gixxer vid odinsplatsen strax före 19snåret. Någon härifrån? Schysst wheelie iaf :tummenupp

Lite senare såg jag en bronsfärgad SV1000S vid centralen, föraren hade SH tröjja men jag såg inte nicket... Vem?

Tja, de var nog mig du såg på sv:n... :D
 

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke R -08
Idag 17:30 vid götatunneln. Du hade en blå/vit BMW med packväskor. Mörk blått helställ med vit hjälm. Du vinkade lite missnöjt mot mig. Tror du hade någon typ av blå text på hojjen också. Du fick sedan sällskap av en volvo V70 med precis likadan färgsättning som din hojj. Vilka var ni?:D
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Idag 17:30 vid götatunneln. Du hade en blå/vit BMW med packväskor. Mörk blått helställ med vit hjälm. Du vinkade lite missnöjt mot mig. Tror du hade någon typ av blå text på hojjen också. Du fick sedan sällskap av en volvo V70 med precis likadan färgsättning som din hojj. Vilka var ni?:D

:D :D :D :D
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Idag 17:30 vid götatunneln. Du hade en blå/vit BMW med packväskor. Mörk blått helställ med vit hjälm. Du vinkade lite missnöjt mot mig. Tror du hade någon typ av blå text på hojjen också. Du fick sedan sällskap av en volvo V70 med precis likadan färgsättning som din hojj. Vilka var ni?:D

:D
Fått sålt Husan?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top