MR.duDe
hejhej
OT: MMMmmmmmmmums
OT: Japp!
OT: MMMmmmmmmmums
Såg en 1098 med denna färgen (tror jag, var en bit ifrån ) i kungsbacka för 5 min sedan. Var det du?
Tre knäskrapsövande motorcyklister i arendal vid 4 tiden, varav två var speed triplar? Rullade även förbi en vit superduke och en 640/660 av något slag.
illebror, jag och en polare
vi körde lite teknikövningar o njöt en av säsongens sista riktigt schyssta kvällar
Var det någon här ifrån som vi mötte mellan Kungälv o Lilla Edet??Kringeli krok vägen. Vet inte vad den heter
Mötte ca 7-8 hojar.
Vi var 3 st
Ja det gäller att ta vara på de sista dagarna, gjorde vi med. Var ute och provade kusinens nya lustgassystem i hans Chevrolet nova Ni kanske såg den blåa bilen?
Undertecknad kan nog ha hört till det sällskapet. Jag, tjejen & en kompis var ute o körde, sen hade vi sällskap en bit av fyra gasglada herrar (en av dessa var sjukt grym på wheelies), har för mig att vi låg 7-8 hojar på rad när vi kan ha mött er?
Var det jojoman jag mötte på härskogsvägen ikväll?
Undertecknad kan nog ha hört till det sällskapet. Jag, tjejen & en kompis var ute o körde, sen hade vi sällskap en bit av fyra gasglada herrar (en av dessa var sjukt grym på wheelies), har för mig att vi låg 7-8 hojar på rad när vi kan ha mött er?
Glider du även gata nuförtiden???
ja det stämmer, kul man undrar ju ibland vem det är man möter. visst va det en härlig dag!
en husqvarna kanske de va? gul va den iaf och den mullra på rätt gött
aa, husqvarna är nog det troligaste, inte husaberg iaf
Var det Spinner jag såg när jag cyklade till jobbet i veckan, som stannade och vände på "Regnbågs gatan" vid lindholmen.
Det var en äldre, 2-taktsrykande gul honda...
*vinka*
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |