Var det någon här ifrån som vi mötte mellan Kungälv o Lilla Edet??Kringeli krok vägen. Vet inte vad den heter
Mötte ca 7-8 hojar.
Vi var 3 st
Jag var oxå med i samma gäng du mötte... de var som sagt en kille på en honda som gjorde riktigt låååååååånga wheelies..bara o fortsätta öva för min del... hehe
du som var på rollsbo och körde idag ?
Var inte jag i samma grupp som dig förra helgen? Jag har inget minne av någon wheelande Honda!?
Mötte en Comet utanför Lindome för nån timme sen. Finns väl inte så många möjliga att välja på?![]()
Mötte en Comet utanför Lindome för nån timme sen. Finns väl inte så många möjliga att välja på?![]()
Alldeles för mycket bilar runt Lyngern idag, och det är ju inte så lätt att köra om på den vägen direkt..
Det är ju skönt att du åker lite med din Street, Majs. Vi får se till så att Gustav får sitt körkort så vi kan piska honom på de små vägarna........
Om du inte vet vem jag är så träffades vi på Chalmerskortegen
Skrapad svartochgrå secksdesilitershynda utanför Patriciahuset på Lindholmen. Är det du äNnäMmI?
Hängeru på It-universitetet eller? Med Pacman?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |