Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
äsh... pyttsan... ja hörde allt hur mesigt den lätMajoren skrev:Ja det var ingen 600 iaf
förlåt
äsh... pyttsan... ja hörde allt hur mesigt den lätMajoren skrev:Ja det var ingen 600 iaf
var det Mark och Jojo ja mötte nyss?? och en del annat folk... han dock inte med att se alla hojar för jag upptäckte dom så sent.. men det såg ut som Jojomans hoj och en liten Mark därbak... iallafall hade han en grå tröja som mark brukar ha iblandMiss_Orchidee skrev:äsh... pyttsan... ja hörde allt hur mesigt den lät
förlåt
Miss_Orchidee skrev:Och så mötte jag 3 motarder ute på hisingen, jag var dock på lundbyleden och dom (ni) var på den lilla vägen närmast frihamnen...
Sen körde ni förbi mig inne i stan när jag stog och pillade med den helvettes satans kuk jävels hojen som hade bråkat med mig
det va inte hojen som bråkade... det va kuts jäveln som flög av mitt inne i stan... så jävla kasst... så nu är den repig fyfan va det sugerMajoren skrev:Den låter definitivt vassare än vad en 600 gör. Sen krånglar den inte heller
Miss_Orchidee skrev:var det Mark och Jojo ja mötte nyss?? och en del annat folk... han dock inte med att se alla hojar för jag upptäckte dom så sent.. men det såg ut som Jojomans hoj och en liten Mark därbak... iallafall hade han en grå tröja som mark brukar ha ibland
Tillhör inte kutsen hojenMiss_Orchidee skrev:det va inte hojen som bråkade... det va kuts jäveln som flög av mitt inne i stan... så jävla kasst... så nu är den repig fyfan va det suger
Skrutten skrev:och då har vi rett ut att Majoren och Blomman såg varandra för tre dagar sen??
Nej uppenbarligen är den en egen liten del med helt egen vilja...RonJeremy skrev:Tillhör inte kutsen hojen
Skrutten skrev:Kan det ha varit du, Mr Ed, som tankade din svarta skönhet på Statoil vid Eriksberg vid 18-snåret idag?
MrEd skrev:Jag kommer köra i blåställ till backaplan om en halvtimme
Slå mig inte men jag har fan inte tid att dra på mig stället för den lilla biten
Skorpan skrev:vem var stackarn ståendes med polismc i höjd med marieholm längs 45an när min hoj blåste om i bra marschfart ikväll runt 21.30??
Näää coolt Det kan ha varit Richard, en annan kille här med samma typ av hoj också..Majoren skrev:Hultans gamla gixxer ute i sisjön/ högsbo industriområde? vid halv tre tiden.
Tintin skrev:APAPAPAPAppppaaaappp, vad har pappa sagt om att alltid skydda sig...
Dags för 80 milar servicen redan??? Gött mos....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|