Var det du???

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Blå R6, nyare modell, Gamlestan runt 14:15?

Orange Duke II, E6 Norrut, varje morgon runt 06:05. Ser denna förare+hoj utanför Gårda då jag jobbat natt...

Tintin

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Hojlös-beslutsångest R/RR
Gottis skrev:
Stämmer bra det :) de va jag :) bor ju som sagt där uppe :) hojta till om du vill köra lite

Oki, bra att veta... Rasta vovvsingen när du "flög" förbi... Backen upp alltså...

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Vem var det som gjorde mig följe på jonseredsvägen idag vid 18 tiden? Du låg bakom med någon röd hoj, samt vit t-shirt över skinnstället. Själv körde jag röd/vit R6.

Och var det Hultan som hälsade på mig genom att visa 'maggen' precis i början på jonseredsvägen?

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
långis vid linéplatsen vid sisådär 4 halv 5? Jag satt i en päschåååå med öppen baklucka i motsattkörriktning och vinkade som en tok, men du bara posade på...

eller så var det inte du...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
bagerah skrev:
långis vid linéplatsen vid sisådär 4 halv 5? Jag satt i en päschåååå med öppen baklucka i motsattkörriktning och vinkade som en tok, men du bara posade på...

eller så var det inte du...

Det var det säkert på väg hem från jobbet skulle jag tro.

:vinka

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tintin skrev:
Oki, bra att veta... Rasta vovvsingen när du "flög" förbi... Backen upp alltså...

okej ett par go kurvor upp där :) det är inte din vita blade som står på gatan lr :va

Tintin

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Hojlös-beslutsångest R/RR
Gottis skrev:
okej ett par go kurvor upp där :) det är inte din vita blade som står på gatan lr :va

Nope, skulle aldrig låta min älskling stå på gatan på det viset...
Men ser du en gul/mörkblå blade med krasch kåpor o runda ljus så är det jag...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
RWD skrev:
Blå SZR med vit bakdel körde västerut på Lundbyleden vid Lundby igår vid 13-tiden
Peter (Mookie) ?

Hmmm, Finns det fler SZR med vit bakdel i stan? Det var i alla fall inte mig du såg för då var jag ute och svängde med blomman och gänget.

Den enda som jag vet som krachar szr titt som tätt och bygger om och ihop dom förutom mig är onewheeler så det är om han håller på med nåt ombygge.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag mötte jag Muggen tror jag, det regnade på han :) . Själv satt jag i automobil, tingstadstunneln kl 14 nånting

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Mookie skrev:
Hmmm, Finns det fler SZR med vit bakdel i stan? Det var i alla fall inte mig du såg för då var jag ute och svängde med blomman och gänget.

Den enda som jag vet som krachar szr titt som tätt och bygger om och ihop dom förutom mig är onewheeler så det är om han håller på med nåt ombygge.

Fast det var ju i förrgår den hojen siktats vid Lundby.. :7peta

Fogerty skrev:
Idag mötte jag Muggen tror jag, det regnade på han . Själv satt jag i automobil, tingstadstunneln kl 14 nånting.

Då Muggens hoj står under min altan och håller på att omvandlas till en SF så tror jag nog att det var någon annan som var ute och blev blöt..

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skrutten skrev:

Då Muggens hoj står under min altan och håller på att omvandlas till en SF så tror jag nog att det var någon annan som var ute och blev blöt..
trodde vi hade gått igenon det där... våt heter det.. VÅT = V-Å-T :hihi

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skrutten skrev:

Jaha där ser man

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...