Var det du???

Herr-Pez

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Just nu har jag bara -Fireblade 08,HD fxdx 00,Yamaha wr 400 02 ,Kawa Z750 07, Er6 06
Såg den lätt fetlagde Herr-Pez på Johans Mc.. Sedan såg jag honom igen runt Lygnern (i backspegeln!)!

Japp det var jag, Att jag låg i din backspegel berodde på att jag aldrig sett någon köra gixxer med kalasbyxor och touring skor, så jag tänkte den männskan är nog inte frisk, köra klädd så samt i 90 kmt på 1 växel,jag håller mig bakom:arsele

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Japp det var jag, Att jag låg i din backspegel berodde på att jag aldrig sett någon köra gixxer med kalasbyxor och touring skor, så jag tänkte den männskan är nog inte frisk, köra klädd så samt i 90 kmt på 1 växel,jag håller mig bakom:arsele

För det första vill jag gratulera farbror till att ha hittat smileyfunktionen.

Sedan förstår jag om det var svårt för dig att passera.. Med den röven du ligger inne med krävs det trefiligt. Minst! :pannkyss

Mr.FZR

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
CBR954RR -03
4 st hojjjar på vägen från rödtången mot kareby :) jag och en polare stod vi vägen och spikade på ett garage, en svart triumph en cbr och peter E och en annan tror jag det va stämmer det? :) man blev ju inte alls sugen på att köra :)

Stämmer det, blev en liten sväng förbi där igår. :)

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
såg illebror inne på Johans MC..
Snackade vi eller läste du bara på tröjan :va

sedan kommer paser tror jag ? kör upp på cykelbanan och pakerade din hoj vid en s40...du hade sporttröja på dig :) såg dock ej användare namnet du ?

du satt me och fikade men en kille som körde den s40in ;)

Vid Subways? Känner mig träffad..

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
sedan kommer paser tror jag ? kör upp på cykelbanan och pakerade din hoj vid en s40...du hade sporttröja på dig :) såg dock ej användare namnet du ?

du satt me och fikade men en kille som körde den s40in ;)

Nope, har inte kört min S3 på över 3 månader...

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Såg en kille på med SH-tröja på Johans MC I lördags vid 10-11 nångång, ute på baksidan. Luvjäveln täckte eventuellt namn :mad:

Nu var det ju några dagar sedan så jag kommer inte ihåg fler detaljer men var det du? :)

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Såg en kille på med SH-tröja på Johans MC I lördags vid 10-11 nångång, ute på baksidan. Luvjäveln täckte eventuellt namn :mad:

Nu var det ju några dagar sedan så jag kommer inte ihåg fler detaljer men var det du? :)

Hängde på Johans från 10.45 till 14.30 och såg inte så många andra med denna vacka beklädnad.

Verkar vara många som tittar men inte hälsar.

Jag tvärtemot snackar gärna men glömmer vad folk heter. :näsblod
B-rude (David) var det som jag sprang på ännu en gång va, börjar bli en vana :) Du hade tösen med dig som vanligt, som jag också tappat namnet på (lika bra o erkänna!) :)
Hoppas det blir en lill-triple till våren :tummenupp

Själv insåg jag hur sjukt nöjd jag är med S3:an trots att ha testat RC8, 675, St3, Z1000, SD-R, m.fl. :yoparty

Är iofs bra sugen på en Daytona 675 som banhoj, men den kändes farligt lätt i framhjulet, kanske är så med 600cc sporthojar *newbie*

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hängde på Johans från 10.45 till 14.30 och såg inte så många andra med denna vacka beklädnad.

B-rude (David) var det som jag sprang på ännu en gång va, börjar bli en vana :) Du hade tösen med dig som vanligt, som jag också tappat namnet på (lika bra o erkänna!) :)

Själv insåg jag hur sjukt nöjd jag är med S3:an trots att ha testat RC8, 675, St3, Z1000, SD-R, m.fl. :yoparty

Är iofs bra sugen på en Daytona 675 som banhoj, men den kändes farligt lätt i framhjulet, kanske är så med 600cc sporthojar *newbie*

Då kanske det var du då :hej

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -16

Hehe, lobbar hårt för att tjejen (Louise) ska satsa på lill-triplen. Provkörde den själv i söndags och blev riktigt imponerad. Blev tyvärr aldrig nån provkörning av S3, men kan tänka mig att den e riktigt grym den med!

Btw, ingen som vet hur det gick för killen som klotade med en lånad 950 SM utanför Johans i söndags och sedan tragiskt nog blev överkörd av en personbil? Såg riktigt ruggigt ut och håller tummarna för att han klarat sig bra...

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Letar banhoj
Btw, ingen som vet hur det gick för killen som klotade med en lånad 950 SM utanför Johans i söndags och sedan tragiskt nog blev överkörd av en personbil? Såg riktigt ruggigt ut och håller tummarna för att han klarat sig bra...

Vi var förbi Johans MC och hämtade ut tjejens nya (gamla) hoj igår och passade på att fråga hur det hade gått och vad som hade hänt. Tragiskt nog hade killen dött av sina skador under natten. Alla inne i butiken gick runt med hängande huvuden, förståeligt nog.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Vi var förbi Johans MC och hämtade ut tjejens nya (gamla) hoj igår och passade på att fråga hur det hade gått och vad som hade hänt. Tragiskt nog hade killen dött av sina skador under natten. Alla inne i butiken gick runt med hängande huvuden, förståeligt nog.

Fy vad hemskt.

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -16

Fy fan, stackars sate. Tankarna går till hans familj och vänner.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Två orangea Kawwa på McD Mölndal i fredags vid 14,30-tiden
Var det Zajtar och Nano??

nope det va inte jag iallafall..
jag tog ut min hoj idag ...för första gången på 3 mån

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
såg illebror och ngn mer speedtriple på 45;an vid 18-tiden!
:va nog var kwasten o jag ute vid den tiden men vi körde 40an upp till BK o sen Landvettersjön...dock ingen 45:a

Vem var du i röda Toyota Celican som blinka i Toltorpsdalen, trodde ju det var kontroll där uppe bara för det :arsele

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...