_RaLLaN_
Guest
Såg en hoj, va det du?
Såg den lätt fetlagde Herr-Pez på Johans Mc.. Sedan såg jag honom igen runt Lygnern (i backspegeln!)!
Japp det var jag, Att jag låg i din backspegel berodde på att jag aldrig sett någon köra gixxer med kalasbyxor och touring skor, så jag tänkte den männskan är nog inte frisk, köra klädd så samt i 90 kmt på 1 växel,jag håller mig bakom
4 st hojjjar på vägen från rödtången mot kareby jag och en polare stod vi vägen och spikade på ett garage, en svart triumph en cbr och peter E och en annan tror jag det va stämmer det? man blev ju inte alls sugen på att köra
Snackade vi eller läste du bara på tröjansåg illebror inne på Johans MC..
sedan kommer paser tror jag ? kör upp på cykelbanan och pakerade din hoj vid en s40...du hade sporttröja på dig såg dock ej användare namnet du ?
du satt me och fikade men en kille som körde den s40in
sedan kommer paser tror jag ? kör upp på cykelbanan och pakerade din hoj vid en s40...du hade sporttröja på dig såg dock ej användare namnet du ?
du satt me och fikade men en kille som körde den s40in
Snackade vi eller läste du bara på tröjan
Snackade vi eller läste du bara på tröjan
Vid Subways? Känner mig träffad..
Såg en kille på med SH-tröja på Johans MC I lördags vid 10-11 nångång, ute på baksidan. Luvjäveln täckte eventuellt namn
Nu var det ju några dagar sedan så jag kommer inte ihåg fler detaljer men var det du?
Hängde på Johans från 10.45 till 14.30 och såg inte så många andra med denna vacka beklädnad.
Verkar vara många som tittar men inte hälsar.
Jag tvärtemot snackar gärna men glömmer vad folk heter.
B-rude (David) var det som jag sprang på ännu en gång va, börjar bli en vana Du hade tösen med dig som vanligt, som jag också tappat namnet på (lika bra o erkänna!)
Hoppas det blir en lill-triple till våren
Själv insåg jag hur sjukt nöjd jag är med S3:an trots att ha testat RC8, 675, St3, Z1000, SD-R, m.fl.
Är iofs bra sugen på en Daytona 675 som banhoj, men den kändes farligt lätt i framhjulet, kanske är så med 600cc sporthojar *newbie*
Hängde på Johans från 10.45 till 14.30 och såg inte så många andra med denna vacka beklädnad.
Verkar vara många som tittar men inte hälsar.
Jag tvärtemot snackar gärna men glömmer vad folk heter.
B-rude (David) var det som jag sprang på ännu en gång va, börjar bli en vana Du hade tösen med dig som vanligt, som jag också tappat namnet på (lika bra o erkänna!)
Hoppas det blir en lill-triple till våren
Själv insåg jag hur sjukt nöjd jag är med S3:an trots att ha testat RC8, 675, St3, Z1000, SD-R, m.fl.
Är iofs bra sugen på en Daytona 675 som banhoj, men den kändes farligt lätt i framhjulet, kanske är så med 600cc sporthojar *newbie*
Btw, ingen som vet hur det gick för killen som klotade med en lånad 950 SM utanför Johans i söndags och sedan tragiskt nog blev överkörd av en personbil? Såg riktigt ruggigt ut och håller tummarna för att han klarat sig bra...
Vi var förbi Johans MC och hämtade ut tjejens nya (gamla) hoj igår och passade på att fråga hur det hade gått och vad som hade hänt. Tragiskt nog hade killen dött av sina skador under natten. Alla inne i butiken gick runt med hängande huvuden, förståeligt nog.
Vi var förbi Johans MC och hämtade ut tjejens nya (gamla) hoj igår och passade på att fråga hur det hade gått och vad som hade hänt. Tragiskt nog hade killen dött av sina skador under natten. Alla inne i butiken gick runt med hängande huvuden, förståeligt nog.
Två orangea Kawwa på McD Mölndal i fredags vid 14,30-tiden
Var det Zajtar och Nano??
nog var kwasten o jag ute vid den tiden men vi körde 40an upp till BK o sen Landvettersjön...dock ingen 45:asåg illebror och ngn mer speedtriple på 45;an vid 18-tiden!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |