Var det du???

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Såg en gammal hoj. svart. vet inte vad för märke. men var en gul tillfällig regskylt på den. var idag ca kl16.30 på gamlestadsvägen utanför MIO Möbler. du hade svarta snickarbyxor. skulle bara säga att det rök på en jävla massa svart rök när du drog på :)

Brukar inte tillfälliga skyltar vara gröna?
Vad för typ av hoj var det? Kan det ha vart en Honda Hornet 02a med belgisk-gul skylt? Minns du något av reg-nr?

Last edited:

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Brukar inte tillfälliga skyltar vara gröna?
Vad för typ av hoj var det? Kan det ha vart en Honda Hornet 02a med belgisk-gul skylt? Minns du något av reg-nr?

nej var en gul plastskylt med regnummret skrivet med tuschpenna.. glömde tyvärr av regnummret men var ett svenskt. 3bokstäver och 3siffror.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Var det Petrus gränsleraket som körde om mig på insidan strax innan rondellen vid 421 (Högsbo) igår vid 16+ eller:confused:

Naturligtvis blev jag sur såsom alla som sitter i bil i kö blir ...

\m/

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Snubbe med svart/orange hjälm på svart street triple igår vid 14:30-tiden... Vid Tuve.. Coffinshaker kanske? :rolleyes:

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Igår (söndag) vid Sahlgrenska. Ca 22.30
Gul bmw (lär mig inte modellerna av principskäl)
Grått ställ
Trevlig pratstund med Harry Haffa!?

Strafer

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
KTM 660 SMC -04
jaa de va jag =) såg nog inte dig dock XD kom o säg hej nästa gång ist :tummenupp

haha, aa får väl göra det, hade en inte lika hojjintresserad polare med mig och så är jag lite blyg ;) Vi får la ut o köra nån gång när jag har tagit mitt kort :yoparty

Edit: Vem var det som jag såg köra bakan runt poseidon vid två ungefär idag och senare drog bakhjul och klotade i sisjöns industriområde vid halv tre tiden?
Svart Suzuki 400 motard stuntkittad ;)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Edit: Vem var det som jag såg köra bakan runt poseidon vid två ungefär idag och senare drog bakhjul och klotade i sisjöns industriområde vid halv tre tiden?

:rofl
Där fick han äntligen sin efterlängtade efterlysning i Var det du?-tråden:D

Vem han är får han själv ge sig till känna;)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
haha, aa får väl göra det, hade en inte lika hojjintresserad polare med mig och så är jag lite blyg ;) Vi får la ut o köra nån gång när jag har tagit mitt kort :yoparty

Ahahaha det var jag:gnissla

Hade ganska slitet framdäck och asfalten var uppenbarligen inte den bästa. Skulle göra stoppie i nerförsbacken och fick rejält framhjulssläpp. Brukar alltid ha grymt grepp på all sorts asfalt och kunna ta upp hojen på framhjulet i över 100kmh...men tydligen inte denna gången. Höger bakkåpa blev lite ful så jag ska slipa till den lite och täcka över med en fet dekal :D Ska fan ta byta framdäck nu också, kan ju vara dags:näsblod

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
Såg en gammal hoj. svart. vet inte vad för märke. men var en gul tillfällig regskylt på den. var idag ca kl16.30 på gamlestadsvägen utanför MIO Möbler. du hade svarta snickarbyxor. skulle bara säga att det rök på en jävla massa svart rök när du drog på :)

Om vi såg samma gamla häck så var det en gammal gsxr 750...92a kanske :va

De va la lite svajigt också vill jag tycka...svårt att bestämma sig för vilken fil som passade bäst:tungan

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Om vi såg samma gamla häck så var det en gammal gsxr 750...92a kanske :va

De va la lite svajigt också vill jag tycka...svårt att bestämma sig för vilken fil som passade bäst:tungan

hehe japp kan nog ha varit den. och dåligt lackad med va?
den lät rätt mycket med. hörde knappt min egna hoj.

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
hehe japp kan nog ha varit den. och dåligt lackad med va?
den lät rätt mycket med. hörde knappt min egna hoj.

Riktigt kass lack...lät mkt gjorde den och halvsnea miniblinkers bak. :dummer

Jag satt i bilen faktiskt när han nästan smeta in i sidan på mig för att han helt plötsligt kom på att han låg i fel fil men glömde kolla om det låg nån i filen han skulle till... Han körde då mot Bräcke...

Strafer

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
KTM 660 SMC -04
Ahahaha det var jag:gnissla

Hade ganska slitet framdäck och asfalten var uppenbarligen inte den bästa. Skulle göra stoppie i nerförsbacken och fick rejält framhjulssläpp. Brukar alltid ha grymt grepp på all sorts asfalt och kunna ta upp hojen på framhjulet i över 100kmh...men tydligen inte denna gången. Höger bakkåpa blev lite ful så jag ska slipa till den lite och täcka över med en fet dekal :D Ska fan ta byta framdäck nu också, kan ju vara dags:näsblod

Haha fan va skumt, jag fatta ingenting, du såg jävligt säker ut och helt plötsligt snurrar du på asfalten :S Tänkte gå fram o snacka med dig men då stack du ;) Haha alla som gick runt omkring var typ chockade och gick runt o viskade :p Nästa gång vill jag se dig klara stoppien :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Haha fan va skumt, jag fatta ingenting, du såg jävligt säker ut och helt plötsligt snurrar du på asfalten :S Tänkte gå fram o snacka med dig men då stack du ;) Haha alla som gick runt omkring var typ chockade och gick runt o viskade :p Nästa gång vill jag se dig klara stoppien :tummenupp

Fattar inte hur du lyckas se honom både inne i stan och sedan ute i Sisjön, när han dessutom vurpar:va

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
vänder på frågeställningen o undrar lite generat om någon såg mig göra bort mig på vasaplatsen imorse? for umkull en liten sväng för att kika lite närmare på höstlöven. Jevlar vad hala dom är.....:gnissla:crash
Låg bakom en lite mera lämplig pendlarhoj med packväskor.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
vänder på frågeställningen o undrar lite generat om någon såg mig göra bort mig på vasaplatsen imorse? for umkull en liten sväng för att kika lite närmare på höstlöven. Jevlar vad hala dom är.....:gnissla:crash
Låg bakom en lite mera lämplig pendlarhoj med packväskor.

Ligger dessa löven och lurar överallt i stan, eller vågar man ge sig ut med hojen idag, tro?:confused:

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Se upp för alla alléer bara! Eller ja,... träd i allmänhet! :)
Eller montera en sopkvast på framgaffeln eller skärmen som sopar
upp åt dig!

Strafer

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
KTM 660 SMC -04
Fattar inte hur du lyckas se honom både inne i stan och sedan ute i Sisjön, när han dessutom vurpar:va

haha, först såg jag honom vid götaplatsen när jag väntade på bussen, sen tror jag att jag såg hans hoj i högsbo industriområde när jag satt på bussen, sen när jag hade gått av bussen vid beachvolleybollhallen så körde han förbi mig på vägen, sedan när jag var påväg till onoff i sisjön så kom han på bakhjulet och körde upp mot posten, där vände han och sen kom vurpan. Efter det såg jag honom dock inte ;)

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...