Var det Zarrell som körde om mig och Lena på bakan igår utanför Kungsmässan? Fett vare iaf...
En "gammal" CBR600 (tror jag) ombyggd till streetfighter vi Tingstadtunneln vid 14:00 idag? Ett tappert försök till wheelie Jag i svart Audi A6.
Kan ha varit jag.... Men jag vet inte om jag försökte wheela???
Jag frös ju som fan!
Kan ha varit jag.... Men jag vet inte om jag försökte wheela???
Jag frös ju som fan!
Du saktade in och tittade bakåt för att få lite avstånd till bilen framför. Jag låg bakom dig. Det var en kort men intensiv wheelie stående
Såg gött ut i alla fall även om det måste ha varit kallt
Jag såg dig i alla fall! Brände gummi bara för mig! (o hela bussen) Så dig nog flina rejält där innanför hjälmen puss!!
KTM 690SMC (tror jag, lite osäker) kom åkandes genom korsningen på mölndalsvägen vid krokslätts fabriker i morse, var väl kanske runt 7.30. Var det Krillan?
CBR 600 (?) utanför Biltema igår, runt 15.30-tiden. Du verkade ha lite svårt att bestämma dig vart du skulle parkera
Efter att du hade gått in i butiken så stannade ett par tjejer vid din hoj och begrundade den med väldigt upprymmda ansiktsuttryck
En KTM supermotard typ 660 eller 640 kanske du hade sporthoj´tröjja och intergralhjälm körde förbi statoil i stora höga idag vid 15.30 tiden. jag, lg76 och sputnik stog och tvätta hojjarna där. var de du??
Det var jag som var ute och rastade 620:n
Kul att man syns ibland. Hehe.. Var på väg hem från Tjörn.
jo jag såg precis bilden på din hojj i lucia tråden , välkommen i motard träsket! synd du inte kom förbi crossbanan vi var där nästan hela gänget
Daytona 675 SE vid 17-tiden. Var det du?
Neeeej, det var ju jag
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |