Var det du???

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Var det du som körde väldigt lungt och försiktigt från Bellevue mot Partille på en ruskigt fin ZX6R -00? Inget skattemärke där bak, nyköpt hoj?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Såg Mögel idag körandes från Ytterby mot Kungälv, wheelandes på 70-vägen in mot Kungälv. Du la dig sedan bakom mig (satt i en röd V70) för att sedan svänga höger vid macdonalds(?). Lite senare bjöd du på ännu en wheelie inne i Kungälv:tummenupp

Runt 14.30-15.00, ett gäng på 4 sporthojar i tingstadstunneln, svängde av vid ullevimotet, vilka va ni?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Såg Mögel idag körandes från Ytterby mot Kungälv, wheelandes på 70-vägen in mot Kungälv. Du la dig sedan bakom mig (satt i en röd V70) för att sedan svänga höger vid macdonalds(?). Lite senare bjöd du på ännu en wheelie inne i Kungälv:tummenupp

Yes det var jag.... :tummenupp Blev lite träning i rollsbo med alla mopeder.. :D Dock var det lite jobbigt blåste som FAN idag... :gnissla

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Var de du ?? 2 st ktm en svart, å en orange med kammuflage jacka på sig,, åkte just förbi mitt fönster. Några här ifrån..:va

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Utanför Biltema i söndags runt 17 lörde en KTM 660 iväg på slangen.

Höstmys!

Var det du?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Såg Förgöraren vid övergångsstället i korsningen husargatan nya allén. Trots att jag hängde ut genom fönstret och skrek hårdrock när vi passerade framför tårna så ville han fokusera på sitt telefonsamtal.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Såg Förgöraren vid övergångsstället i korsningen husargatan nya allén. Trots att jag hängde ut genom fönstret och skrek hårdrock när vi passerade framför tårna så ville han fokusera på sitt telefonsamtal.

Har han gått in i vinterdvala?

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
blev sittandes på buss 16 omkörd av en sporthoj såg ej märke eller reg. pga mörkret vid kvart tio i sju tiden på götaälvbron såg att den svängde av ut mot backa hållet. Någon härifrån?

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
En blå/vit sugkuki åkandes från Järntorget förbi stenaterminalen strax innan 16 idag. Vem va du?

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...