Såg en orange sak (förmodligen KTM) i rondellen inte så långt från Flatås, runt 18:30 tror jag..Jag kom körandes på min vita blixt, vinka hann jag också göra
Vem var du då?
PS: Kan inte alla gator men det borde heta Flatås
jag såg en svart gammel660 2 gånger idag, först på toyota center bäckebol och sen vid triumf glass i torslanda.
Tommas heter han, han var inne på däckverkstan och sen hängde han med och käka glass
jävligt OT, men du vet väl om att man bara har prövotid för den första behörigheten man tar?, dvs tog du B-kort när du va 18 har du prövotid tills du e 20 sen aldrig igen även om du tar fler behörigheter, tar du lätt MC nät du e 16 har du prövotid tills du e 18 sen ingen prövotid när du tar B-kort tex. verkar som en del personer missat dethär så bara kollar
jag såg en svart gammel660 2 gånger idag, först på toyota center bäckebol och sen vid triumf glass i torslanda.
En snygg röd CBR600RR -03 utanför sportlife vid Hisingehus vid kl 19. Den lät gött !
Två killar med dödslängtan vid eketrä för en stund sen. Är glad att jag stod och såsade vid rödljuset, så jag inte märkte att det blivit grönt...
Många observationer men få som verkar svara..
Någon eller några här som leker med varvstoppet på västerleden/sisjön i detta nu?
Vit Z1000 i närheten av Redbergsplatsen, runt 16:30.
Var det du?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |