Var det du???

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
not
Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh).. är det någon härifån?
 
Last edited:

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke
Nån här med en KTM 690 SMC som stod å samtala med farbror polis på Amhults centrum (Torslanda) vid 12:30 tiden? Hörde sirener en stund innan så det kan vart nåt spännande...
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
En orange nånting som svängde in på Linnégatan vid Linnéplatsen vid ca 18.00 ikväll, du som körde hade vit arai-hjälm, svart arlen ness jacka, svarta alpinestar skor, svarta lindstrands byxor och en svart ryggsäck med röda detaljer? Nån här? :)
Hmm jag kanske borde börja spana mer på hojarna istället för dom som kör *S*
 

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Kungälv/Göteborg
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"
Någon härifrån som blev stoppad av Farbror blå på 45:an i höjd med klädkällaren vid 1200 tiden i dag? Såg ut att vara en "gammal" rödvit Yamaha
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Gammal gixxer igår ca 17:30 danskavägen, ingeborgsgatan, överåsvallen. du hade Daineseställ. jag låg efter på min kawa :)
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Helsvart Gixxer med förare i helsvart skinnställ vid odinsplatsen ca 1900...

Var det du?
 

DasKind

Daytona-listans Führer! :-)
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675, -06
Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh).. är det någon härifån?

Det var nog jag det :) Körde till jobbet hehe. Bor du i lägenheterna bakom *edit* gula hund livsmedelsaffären *edit* också?
 

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Passerade en Superduke med en mörk hoj som övningskörde bakom.

Vilka var ni?

Lycka till med kortat, det såg bra ut :tummenupp :)

Jon as
 

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
not
Det var nog jag det :) Körde till jobbet hehe. Bor du i lägenheterna bakom *edit* gula hund livsmedelsaffären *edit* också?
nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!
 

DasKind

Daytona-listans Führer! :-)
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675, -06
nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!


Jag hinner tyvärr inte fikan idag, fyller 25 idag hehe så skall på ett evente med jobbet mellan 14-18.00 sen blir det att träffa tjejen och hitta på något skojj efter det.

Men det kan mycket väl bli en GP runda på lördag däremot om det rymms i mitt tighta schema! :)
 

Alstare

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Ort
G:a Masthugget
Hoj
K1 1k
Röd ducce med vit "röv" åkte nyss ner och vände vid vattnet vid volvo-museet arendal... var det du?
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top