Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (mölndalsv. 1).. är det någon härifån?
Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (mölndalsv. 1).. är det någon härifån?
garage porten brevid mitt (Byhålan 6).
Vad bra, nu vet tjuvarna vart dem hittar både en 675a och en R6a
Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh).. är det någon härifån?
Helsvart Gixxer med förare i helsvart skinnställ vid odinsplatsen ca 1900...
Var det du?
nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!Det var nog jag det Körde till jobbet hehe. Bor du i lägenheterna bakom *edit* gula hund livsmedelsaffären *edit* också?
Det kan ha varit jag. Hade varit ute och mätt ljudet med dB-killern.
Trodde faktiskt att det var du
Mattsvart K3 och Lindstrands(?)ställ...
nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |