Var det du???

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
en svart husa som körde förbi maxi i torslanda mot hjuvik runt 5-halv 6.

Gissar på att det var du tapper?
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Kille med KTM 690 och brottsbenäget utseende och utan hjälm vid gasklockan runt 14:15.
Var det du??:banana
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
3 Busor(?) i Kållered runt 16-tiden. Vi hejade. Såg rätt ball ut med tre st om jag nu såg rätt.

2 motarder på eskilsbyvägen lite efter 16, samt blå hoj, typ Fazer(eller vetefan faktiskt vet knappt hur de ser ut) på fel sida vägen, haha, du fick köra in på din sida igen när vi möttes. Du hade en kompis med dig också, silvrig hoj.

Var det du, eller? :confused: :)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
SvartVit KTM runt HjalmarBrantingsplatsen/Backaplan klockan 17:30 tiden.
Snygg powerwheelie :banana


Edit: Orange KTM wheelandes i Billdal runt kl19. Mr.Orange??
 
Last edited:

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Ort
göteborg
Hoj
KTM 690 -11
pratade med en trvlig kille idag på donkan vid stigscenter runt 16.30-17.00 någon gång

och sen 10min senare fick vi följe av 2 hojar från korsvägen uppför eklandagatan :banana
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
svart speed triple 1050 vid Heden idag kl 1800

satt själv i svart saab då min triple skall in på Johans för mysko ljud i spisen...
när jag skulle lasta upp henne på släpet tidigare idag så upptäcker jag en spik i mitt hyffs nya bakdäck... :huvet :huvet :huvet
räcker inte med att semesterkassan seglar iväg med felsökning o rep. av motor då alltså....

den här helgen hade jag verkligen velat vara på två hjul... lagom avis på alla er som kunnat njuta av dessa sköna dagar.
 

_Rick_

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2009 Yamaha XT660X
Suzuki DR 450 SM (?) vid backen upp från Eketrägatan mot Älvsborgsbron igår ca 18.30-19.00. Var det du?
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
svart speed triple 1050 vid Heden idag kl 1800

satt själv i svart saab då min triple skall in på Johans för mysko ljud i spisen...
när jag skulle lasta upp henne på släpet tidigare idag så upptäcker jag en spik i mitt hyffs nya bakdäck... :huvet :huvet :huvet
räcker inte med att semesterkassan seglar iväg med felsökning o rep. av motor då alltså....

den här helgen hade jag verkligen velat vara på två hjul... lagom avis på alla er som kunnat njuta av dessa sköna dagar.

Surt! :(

Men så är det väl tyvärr när man kör triumph :gnissla
 

zlin

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Kawa Er-6n -07
Äldre cbr vit med blå och röd/rosa dekor genom tingstadstunneln mot hisingen runt 8 i morsen.. nån här?
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
SvartVit KTM runt HjalmarBrantingsplatsen/Backaplan klockan 17:30 tiden.
Snygg powerwheelie :banana


Edit: Orange KTM wheelandes i Billdal runt kl19. Mr.Orange??

I'd wish! Ar utomlands i solen for tillfallet, och har inte kommit till wheelandet an. Ar ju fortfarande rookie :( Men det ar val det forsta man borjar trana pa nar man kommer hem. Galler bara att hitta nagon som kan lara ut :yoparty
 

goahead

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Japanare
Morgon pigg tjej på en svart Yamaha modell typ streetfighter. Såg dig på motorvägen i höjd med Jonsered på väg mot stan, typ lite innan 06.00 idag. F-n vad tidigt jag var ute och gick idag :banana
 

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
såg 3 hojar vid 19.40 tiden på väg mot torslanda (ungefär vid shell raff) en grön fighter, såg ut som z750, en grön ninja i mitten och längst bak en vit fighter tror jag, jag nicka lite sent för jag låg på lite=) tror d andra gången jag stöter på gänget på sistone. var det du?
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
I'd wish! Ar utomlands i solen for tillfallet, och har inte kommit till wheelandet an. Ar ju fortfarande rookie :( Men det ar val det forsta man borjar trana pa nar man kommer hem. Galler bara att hitta nagon som kan lara ut :yoparty

He he, OK :). Ja, bara att hitta nån raka o träna. Vi brukar träna på freeports parkeringsplats i kungsbacka några stycken annars, bara att hänga på, blir en del bakhjulsträning på motardkörningarna i Göteborg också:tummenupp .
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
Blågul Husaberg vid trafikljuset som är vid Nya och Gamla Ullevi ca 17.20. Du körde in mot stan och drog upp på bakhjulet en liten bit efter trafikljuset?

Honda CBR 1000rr repsol 04-07 kom strax efter Husabergen?

Blå R1 02-03 (tror jag? den med brett diodbakljus) körde mellan köerna på bron över E20/E6 för att köra på norrgående (fortfarande i Ullevi-området alltså) runt 21-tiden?

Någon här?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top