4 hojar i korsningen mellan avenyn och allén fick snutjag efter burnout. Villa var det
Gixxelito (stavning?) vi såg dig allt på avenyn. Du vägrade heja (vi gick iof..)
En race kittad honda stående på parkeringen vid GTG, var det du?
Röd firestorm på gråberget nyss...va de du?
4 hojar i korsningen mellan avenyn och allén fick snutjag efter burnout. Villa var det
Kanske det kanske...
såg många fina hojjar svisha förbi medan farbror blå plockade av mig körkortet på götaleden.. :-( då var den våren förstörd...
Tråkigt att höra!
Heden 9-12 Var det du?
såg många fina hojjar svisha förbi medan farbror blå plockade av mig körkortet på götaleden.. :-( då var den våren förstörd...
näe? du verkar oxo ha en "bra" start på den här säsongen. först marksyning för några veckor sedan och nu detta....
hur illa blev det ?
blev själv plockad på oscarsleden efter tunneln för några år sen o då blev det 101 på 70-väg, dvs av med kortet i 2 månader.
näe? du verkar oxo ha en "bra" start på den här säsongen. först marksyning för några veckor sedan och nu detta....
hur illa blev det ?
blev själv plockad på oscarsleden efter tunneln för några år sen o då blev det 101 på 70-väg, dvs av med kortet i 2 månader.
Hur tar dom in er? MC-poliser som kommer från en påfart eller står det polis och vinkar in någonstans?
Har MC-polisen bra hojar och/eller grymt bra förare?
I mitt fall stod det en blårock på bron mellan centralen och holmen och sköt mot mynningen i götatunneln när man kommer ut, sen kom det en MC-snut fort som fan på påfarten och i princip prejade ut mig mot högerfilen och vinkade in mig till nästa påfart där resten av the boyz in blue stod med böteslappar i högsta hugg..
va detta vid 17-00 snåret igår
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |