ja men det va vi .. en totalt ombyggd hoj samt en svartgrå cbr .. å en 08 fireblade.. såg att du flytta på dig .. snällt av dig ..
vad var det för bil då?
ja men det va vi .. en totalt ombyggd hoj samt en svartgrå cbr .. å en 08 fireblade.. såg att du flytta på dig .. snällt av dig ..
vad var det för bil då?
Körde han om dig så du sedan fick följa efter honom in på avfarten? Så gjorde nämligen en polisMC när jag körde bil en gång. Hade jag preppat bilen som den är nu så kunde jag låtit snutMCn köra in på avfarten och själv svängt ut på motorvägen och fortsatt köra.
Kanske du också kunde gjort så?
han tajmade upp sidledes på påfarten, gick om bakom och upp jämsides i samma fil en halvlängd framför och lixom motade ut mig till kanten mot avfarten.. Många tankar far i huvudet men att dra var aldrig aktuellt kände jag.. är lixom inte beredd för de konsekvenserna...
Hur tar dom in er? MC-poliser som kommer från en påfart eller står det polis och vinkar in någonstans?
Har MC-polisen bra hojar och/eller grymt bra förare?
vem vare som blitt stoppad vid blåstjärnan av en mcpolis?? va hade du gjort?
kanske samma som jag såg
Såg en svart motard vid nordstanhållplatsen i riktning mot hisingen med svartvit fox munkis och en monsterenergy logga på hjälmen samt hjälmkamera. Såg riktigt gött ut!
Var det du?
Det va nog jag det
Var det Kalleman som pep under Götaälvbron vid 17-tiden? Tyckte jag såg en snygg lack..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|