Var det du???

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Varför hakar du aldrig på på någon motard-körning:7peta

Det kommer :D
Lite småfix med hojen, men från o med nästa söndag kommer jag nog börja haka på :yoparty
Måste ju börja träna wheelies oxå, och det gör ni ju ibland vad jag förstått.
Så snart snart... så fort jag skruvat i allt som skakat ur :tummenupp
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
KTM idag vid 22-tiden vi åkte med varandra ifrån ca Trägårn - Slottskogen. :)
det var jag på den svarta Kawan :banana
 

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Götet
Hoj
BMWs
Och få livstids fängelse för man åker lite för fort? :banana

Asså... jag försöker lura dit Gottis så han får skaka galler å så lånar han ut RC8an tills han kommer ut... du får juhe inte avslöjja mina planer.... :gnissla

Ojdå.... nog dags å lägga sig efter en sväng på krogen ... innan man skriver nåt annat dumt :D

Gonatt! Å gomorron då för er som snart vaknar!
 

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
E20 vid munkebäck riktning Partille, svart/mörk sporthoj, lördag kväll vid elva tiden, kryssade mellan bilar i hög fart, det gick ganska fort.... RR-wannebee?
 

Lazy

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Surte
Hoj
03, Honda CBR 600RR
Svart Daytona 675 och 1000RR (08 kanske?) som smiskade gott på E6 i lördags (vid 17 tiden). Körde norrut mot stan, innan kungsbacka, åsa.
Båda med Berik jackor.

Satt i morsans blåa Citroen C3 och gav er två fingrar :yoparty och fick den tillbaks.

Sorry att jag låg i röven på dej med 675'an, men jag hade popcornen framme när du skällde ut volvon som aldrig ville flytta sig från omkörningsfilen.
Grymt retoriskt kroppsspråk :D

Var det ni?
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Gul gammelhornet på Älvsborgsbron kl 16.
Tror de va en chey för du hade rosa jacka...vem e du?
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Väldens turligaste kille vid Munkebäck som inte fick Mc polisen efter sig du körde en r1:a vinröd mc polisen stod vid rödljuset vid Statiol tappen men fick nog ett annat larm...

Ett tips som du står vid ett röd ljus titta lite runt om dej och inte bara på lampan och sen dra hela växel registret
 

jonteronte

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Majorna
Hoj
nada
Vem gled ut från Fiskhamnsmotet vid 20 tiden på min höger sida. Plötsligt blev jag omkörd av farbror blå på i hög fart, du gasade på och det sista jag såg var ditt backlyse försvinna vid rödastenmotet mot gnistängstunnel hållet med farbror blå hack i häl, utan blålyse av nån anledning, för det verkade uppenbart att dom var efter dig, och fort gick det.
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Det kommer :D
Lite småfix med hojen, men från o med nästa söndag kommer jag nog börja haka på :yoparty
Måste ju börja träna wheelies oxå, och det gör ni ju ibland vad jag förstått.
Så snart snart... så fort jag skruvat i allt som skakat ur :tummenupp

du kan ju börja med att ta ur tefaten till brickor på skylten.. skramlar den sönder tar den nog med sig halva hojen ner i backen. :D skruva i allt??, du jobbar ju verkligen bra på att övertala mig till att byta till retard. :gnissla

för övrigt så kan jag ju lägga en prenumeration på "var det du" på krillan o gänget, ser er tamejfasen varje dag, senast idag utanför Ullevi.. Väntade med lång blick efter de sedvanliga wheeliesarna men för första gången i världshistorien gick det hela vägen på två hjul, märkligt.. :yoparty
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Retard som skuggade mig (i KingCaben) mellan Myggenäs och Wallhamn igår (på KÖÖÖN), mestadels på Bakan :yoparty
Du?
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
du kan ju börja med att ta ur tefaten till brickor på skylten.. skramlar den sönder tar den nog med sig halva hojen ner i backen. :D skruva i allt??, du jobbar ju verkligen bra på att övertala mig till att byta till retard. :gnissla

för övrigt så kan jag ju lägga en prenumeration på "var det du" på krillan o gänget, ser er tamejfasen varje dag, senast idag utanför Ullevi.. Väntade med lång blick efter de sedvanliga wheeliesarna men för första gången i världshistorien gick det hela vägen på två hjul, märkligt.. :yoparty



det hade varit mer spektakulärt om krillan åkt på ett hjul kan jag säga.
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Vem var det jag mötte på en xr650r på Eklandagatan idag vid 4 tiden?
 

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Ort
Åre, Lilla Edet, Borås, Jönköping
Hoj
KTM exc 125
två killar som körde hoj då, så klart. ni övningskörde.
från nisseplatsen till götatunneln i riktning mot järntorget vid 17tiden nån gång,
min syrra, som körde i sin lilla svarta clio, vinka till dej för hon såg du glodde i backspegeln vid rödljuset o då börja du stila dej =P

men eftersom hon inte kan så mkt om detta me hojar o definitivt inte kollar va ni har på er eller ens färg o grejjer så får ni tänka lite själva vart ni va vid denna tiden. ni bör ju känna igen er iaf, men, VEM VAR DU undrar hon ;) *känner mej som en kontaktförmedling*
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Fick se/höra min första R1 2009 idag precis nu, körde i kortbyxor och grejjer förbi mig på toppen av Karljohansgatan.....var det du??
...vilket ljud....det blir min nästa när trixxen är slut.....
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Väldens turligaste kille vid Munkebäck som inte fick Mc polisen efter sig du körde en r1:a vinröd mc polisen stod vid rödljuset vid Statiol tappen men fick nog ett annat larm...

Ett tips som du står vid ett röd ljus titta lite runt om dej och inte bara på lampan och sen dra hela växel registret

Han brukar annars dra hela registret om han har stället på. Brukar se samma kille i Jeans.





Jag såg er. Ett par tvåhjulingar stående på fyrhjuliga saker bakom bilar på E6 mellan falkenberg och Göteborg.
Många va ni med. :D:tummenupp:banana
Hoppas ni haft kul.:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top