Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Det var ju jagVem var den långa ståtliga herrn som gick med en dam vid wavrinskys plats idag vid 2030?
Vem var det som tutade på mig vid Rantorget idag? Grå S40 tror jag...
Det var ju jagVem var den långa ståtliga herrn som gick med en dam vid wavrinskys plats idag vid 2030?
Hamnade jämte blå R1 vid rödljusen vid raffet utmed Hisingsleden strax efter 15. Jag på Ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!
Fick se/höra min första R1 2009 idag precis nu, körde i kortbyxor och grejjer förbi mig på toppen av Karljohansgatan.....var det du??
...vilket ljud....det blir min nästa när trixxen är slut.....
två killar som körde hoj då, så klart. ni övningskörde.
från nisseplatsen till götatunneln i riktning mot järntorget vid 17tiden nån gång,
min syrra, som körde i sin lilla svarta clio, vinka till dej för hon såg du glodde i backspegeln vid rödljuset o då börja du stila dej =P
men eftersom hon inte kan så mkt om detta me hojar o definitivt inte kollar va ni har på er eller ens färg o grejjer så får ni tänka lite själva vart ni va vid denna tiden. ni bör ju känna igen er iaf, men, VEM VAR DU undrar hon *känner mej som en kontaktförmedling*
Var det dig jag mötte vid ljuset vid RA strax efter 15?
Oxå jag på KTM
hamnade jämte blå r1 vid rödljusen vid raffet utmed hisingsleden strax efter 15. Jag på ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!
Är hon snygg kan jag ta på mig det...
Är inte ofta är med i den här tråden, speciellt inte med att ragga med övningskörningsskylt
haha om de va du så borde du ju veta om hon va snygg eftersom du ragga
o du vinka ju tillbaka åxå enligt henne hehe
Det kan ha varit jag också.. Jag tror att det behövs foto på henne för att avgöra om det var jag eller Pysch som var där! [/QUOTE
jaha ja... jobbigt läge
"Det här inlägget har tagits bort av Pysch. Anledning: Now i know... "
HAHAHAHA!
Skulle gärna vilja veta hur detta slutar!
En R6 svart-vit-röd, årsmod 98-01 ngnstans tror jag, vid cykelstället utanför Brothers Backa 1, (Backaplan) idag. Minns inte tiden..ngn gång efter lunch. Ngn här?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|