Var det du???

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Hamnade jämte blå R1 vid rödljusen vid raffet utmed Hisingsleden strax efter 15. Jag på Ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Hamnade jämte blå R1 vid rödljusen vid raffet utmed Hisingsleden strax efter 15. Jag på Ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!

Var det dig jag mötte vid ljuset vid RA strax efter 15?
Oxå jag på KTM
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
två killar som körde hoj då, så klart. ni övningskörde.
från nisseplatsen till götatunneln i riktning mot järntorget vid 17tiden nån gång,
min syrra, som körde i sin lilla svarta clio, vinka till dej för hon såg du glodde i backspegeln vid rödljuset o då börja du stila dej =P

men eftersom hon inte kan så mkt om detta me hojar o definitivt inte kollar va ni har på er eller ens färg o grejjer så får ni tänka lite själva vart ni va vid denna tiden. ni bör ju känna igen er iaf, men, VEM VAR DU undrar hon ;) *känner mej som en kontaktförmedling*

Är hon snygg kan jag ta på mig det... :tuttar
Är inte ofta är med i den här tråden, speciellt inte med att ragga med övningskörningsskylt :D
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
hamnade jämte blå r1 vid rödljusen vid raffet utmed hisingsleden strax efter 15. Jag på ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!

;) ...................
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vare Blondie med barnvagn jag såg i Kungsbacka idag (fredag), på studenten på Lindälvsgymnasiet?
 

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
not
såg 2 gånger en svart R6, en gång i källebäck vid 1130, och sen vid järntorget vid 1700, nån härifrån?
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
"Det här inlägget har tagits bort av Pysch. Anledning: Now i know... ;)"

HAHAHAHA! :D
Skulle gärna vilja veta hur detta slutar! :)
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
En R6 svart-vit-röd, årsmod 98-01 ngnstans tror jag, vid cykelstället utanför Brothers Backa 1, (Backaplan) idag. Minns inte tiden..ngn gång efter lunch. Ngn här?
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top