En svart Gixxer och en grön variant av MC?
nog för att jag e dýng men vad menar du med grön variant?
En svart Gixxer och en grön variant av MC?
Två gröna kawwa vid BK järnbrott vid 12-tiden idag?
Två stycken hojar, varav en grön Z1000 vid busshållplatsen precis innan Beryllgatan i Frölunda, vi körde om varandra ett par gånger och hejade, någon härifrån?
2 sporthojar på leden förbi sisjön (runt halv 9 tiden ikväll kanske), ena låg i ytterfilen och hejade(varnade för polis?) på en mötande hoj och bjöd sedan på en standup wheelie i äkta USA stil. Vi låg i bil bakom med stunthoj på släp påväg till parkering och jag blev helt lyrisk
Ha ha grymmt, i så fall hördes det hela vägen hem till mig när jag satt inomhus
Jag å micke va hungriga
Jag å Danny är skyldiga till den vinkningen
Vi drog efter dig för å leka lite, men det slutade i en massa möten på fel sida vägen
Det var Danny som stod upp å körde och jag bara vinkade att vi skulle svänga av Så ingen polis denna gången, hade bara bråttom hem för å hämta tjejen på jobbet
nog för att jag e dýng men vad menar du med grön variant?
Haha okej! Synd att vi inte hamnade på samma sida vägen! Men vi fick iallafall öva på att heja!
Kawagrön Z1000!
Stod ett gäng sporthojare i polisens fålla vid marstrand för ett par timmar sen. Nån här?
Var förmodligen inte en av dem du såg då jag inte passar in i beskrivningen men visst fastnade man där..
Fick ombesiktning för ljudnivå, saknad skyltbelysning och saknad reflex.
Ajdå. Men de hade ingen laser eller? Hade en bra bit över 70 när jag såg dem.. Vi körde allafall förbi med en röd R6a och en gammel-cbr 600
en mattsvart suzuki, gsxr ??, förbannat snygg var den iaf och jag tyckte att den hade kraschpuckar på också...
nån här? grym hoj iaf.. vill själv ha något liknande,speciellt nu när snacket är igång på gp:s hemsida
en mattsvart suzuki, gsxr ??, förbannat snygg var den iaf och jag tyckte att den hade kraschpuckar på också...
nån här? grym hoj iaf.. vill själv ha något liknande,speciellt nu när snacket är igång på gp:s hemsida
Körde ut till Floda igår om det var på E20 du såg mig? I laglig hastighet dessutom!
Såg Kalleman strax efter 8 vid statoil gropegårdsgatan. Men ingen vinkning tillbaka inte..
Fasen också, förlåt. Blev maxflex idag, därav den sena morgonen. Vart borde jag sett dig?
Var förmodligen inte en av dem du såg då jag inte passar in i beskrivningen men visst fastnade man där..
Fick ombesiktning för ljudnivå, saknad skyltbelysning och saknad reflex.
En R1a och en CBR 1000 (nyaste modellen) kom in när jag var där (KTM 690smc). Någon här? Fick ni något eller klarade ni er?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|