Satt och käkade kebabtallrik på Flinstone..
OffTopic:
det där är stans bästa kebab!
OnTopic...
Satt och käkade kebabtallrik på Flinstone..
OffTopic:
det där är stans bästa kebab!
OnTopic...
För lite kebab för cashen.
Håller med. Utby is da shit för mer Off topics.
Orange moppe och en svart ER6 vid Ernst Torulfsgatan i eftermiddags?
Blå R1 '02-'03 samt en R1 årsmodell okänd med GO!!!!!!! på ändan på samma gata vid lunchtid? Var har ni fått fatt på det garaget?
Vart har dom störst kebabpizza i stan?
Den ska va ganska tjock i botten och mycket kött.
Tips?
Edit: Billig med.
Träffade på en CBR 900, kåplös fighter på motorvägen från gamlestan till angered. Du körde bakhjul, jag körde en silvrig Hornet av nyare modell.
Kul att se dig göra wheelies Dock satte blev jag skraj när du låste upp bakhjulet bakom lastbilen... men sen insåg jag att det var meningen.
Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race..
Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka...
Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race..
Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka...
du är så busig mögel
Fasen, då borde vi vara grannar...Den blå R1:an var en 03:a och den med GO!!!!!!! på ändan var en 00:a
Ja, du..hade en satans tur med det garaget kan jag säga, men om jag har otur, så blir jag eller rättare sagt han som hyr det ev av med det snart. Får jag verkligen inte hoppas då jag bor bara på promenadavstånd från det.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari