Var det du???

BoBGunnar

Turn and burn
Gick med
18 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Just nu:Gixxer 1000 k7
Kom ikapp en svart speed triple på kungsbackaleden i höjd med avfarten till olskroken. Jag körde snorgrön speed3. Någon här?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag körde om en svart naken lite äldre hoj med clip-ons, efter Särömotet mot Kungsbacka, drog på rätt bra och han hängde efter, jag svängde av mot Lunna och han fortsatte mot Lerkil/Onsala.


Var det du?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Orange moppe och en svart ER6 vid Ernst Torulfsgatan i eftermiddags?

Blå R1 '02-'03 samt en R1 årsmodell okänd med GO!!!!!!! på ändan på samma gata vid lunchtid? Var har ni fått fatt på det garaget?

Såg även nån FZ6-FZ1(?) vid Marconimotet idag runt halv tre, du såg lite vilsen ut och drog ut på leden igen och uiiilade lite lite lite.
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Orange moppe och en svart ER6 vid Ernst Torulfsgatan i eftermiddags?

Blå R1 '02-'03 samt en R1 årsmodell okänd med GO!!!!!!! på ändan på samma gata vid lunchtid? Var har ni fått fatt på det garaget?

Den blå R1:an var en 03:a och den med GO!!!!!!! på ändan var en 00:a;)
Ja, du..hade en satans tur med det garaget kan jag säga, men om jag har otur, så blir jag eller rättare sagt han som hyr det ev av med det snart. Får jag verkligen inte hoppas då jag bor bara på promenadavstånd från det.
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Vart har dom störst kebabpizza i stan?

Den ska va ganska tjock i botten och mycket kött.

Tips?

Edit: Billig med.

Den största pizzan i stan vad jag har sett än så länge är på Mozzen Pizzeria i guldheden. De är enorma men däremot lite tunna också, väldigt goda kebabpizzor.

Kostar 65kr om jag inte minns fel.
Måste testas!
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Avenyn runt kl 17 idag, kille i vit klädsel gick förbi med en enorm Kebab i handen, (det var jag på den svarta Motarden som tutade) Var det du!?
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Träffade på en CBR 900, kåplös fighter på motorvägen från gamlestan till angered. Du körde bakhjul, jag körde en silvrig Hornet av nyare modell.

Kul att se dig göra wheelies :) Dock satte blev jag skraj när du låste upp bakhjulet bakom lastbilen... men sen insåg jag att det var meningen.
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race.. :banana




Träffade på en CBR 900, kåplös fighter på motorvägen från gamlestan till angered. Du körde bakhjul, jag körde en silvrig Hornet av nyare modell.

Kul att se dig göra wheelies :) Dock satte blev jag skraj när du låste upp bakhjulet bakom lastbilen... men sen insåg jag att det var meningen.

Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. :hej Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka... :yoparty
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race.. :banana






Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. :hej Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka... :yoparty

du är så busig mögel:yoparty
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race.. :banana






Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. :hej Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka... :yoparty

Det var jag som lekte mest tror jag! ingen annan vågade! du får väl rullar fram nästa gång!Q-ster:yoparty

du är så busig mögel:yoparty

Antish!!!!!!!!!!!! du skulle har varit med igår!!!!! next time baby....
Wheelie wonderchildren!

Quintish:arsele
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Den blå R1:an var en 03:a och den med GO!!!!!!! på ändan var en 00:a;)
Ja, du..hade en satans tur med det garaget kan jag säga, men om jag har otur, så blir jag eller rättare sagt han som hyr det ev av med det snart. Får jag verkligen inte hoppas då jag bor bara på promenadavstånd från det.
Fasen, då borde vi vara grannar...

Hoppas att ni får behålla garaget.

:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top