Ässet76
Ny medlem
ÜberOT. Det är samma uppgång som Bjärsmyr bodde i eller?
Vad är det mer för hojfolk som bor i krokarna? Har sett en R6 och en BMW 800 precis vid Bromeliusgatan innan Deniz.
Ja, mig har du ju sett också vid garaget jag hyr
ÜberOT. Det är samma uppgång som Bjärsmyr bodde i eller?
Vad är det mer för hojfolk som bor i krokarna? Har sett en R6 och en BMW 800 precis vid Bromeliusgatan innan Deniz.
Vem var det jag följde efter från Ullevi till Mölnlycke centrum ikväll? Vit tröja och militärmönstrade byxor.
Vet inte om du kände dig förföljd, inte min mening. Jag kan inte vägarna runt Gbg och hade hoppats du skulle dra en repa...
Inne i stan var inget bra att köra ikväll... MC-polisen gillade inte min hastighet...
EDIT: Vem var du som kom fram till mig när jag fått böter utanför Ullevi?
När polisen höll på att packa ihop och jag tagit på mig hjälmen kommer det fram en stor kille och frågar mig om jag fått böter. Jag svarar "Ja, det blev dyrt det här". Då sträcker han fram en 20-lapp och säger "Ett bidrag för att lindra, vi hojbröder måste hålla ihop!", flinade samt skakade min hand.
Både jag och polisen asgarvade! Killen går iväg och innan jag kör säger polisen "ett gott skratt förlänger ju livet, ha en trevlig kväll!"
Vilka var det på två R1 09 som kom från fastlandet på Göta Älvbron idag kl 18.18? Ngn här? Är dock lite osäker på den ena om den var en 09:a. Jag slutade jobbet och kom rullandes på cykel från Hisingen
Det var 09or båda två.
Den ena är Darth Väder (från 3stad på besök här nere) här på forumet, den andra vet ja inte om han hänger på forumet.
Vilka var det på två R1 09 som kom från fastlandet på Göta Älvbron idag kl 18.18? Ngn här? Är dock lite osäker på den ena om den var en 09:a. Jag slutade jobbet och kom rullandes på cykel från Hisingen
KTM 640 upp för vegagatan/fjällgatan vid halv sju.
Var det du?
Va det en 660 så kanske jag kan varit skyldig..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|