Var det du???

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Vilka var ni två som körde förbi Kaggeledstorget och in på gatan bredvid kl 00.57 idag? Den bakre hojen hade en brud bakpå. Sen åkte ni förbi igen och hon satt inte kvar. Hörde er sedan på leden när ni drog på!:yoparty
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Vem var det jag följde efter från Ullevi till Mölnlycke centrum ikväll? Vit tröja och militärmönstrade byxor.
Vet inte om du kände dig förföljd, inte min mening. Jag kan inte vägarna runt Gbg och hade hoppats du skulle dra en repa... :)

Inne i stan var inget bra att köra ikväll... MC-polisen gillade inte min hastighet...

EDIT: Vem var du som kom fram till mig när jag fått böter utanför Ullevi?
När polisen höll på att packa ihop och jag tagit på mig hjälmen kommer det fram en stor kille och frågar mig om jag fått böter. Jag svarar "Ja, det blev dyrt det här". Då sträcker han fram en 20-lapp och säger "Ett bidrag för att lindra, vi hojbröder måste hålla ihop!", flinade samt skakade min hand.
Både jag och polisen asgarvade! :D Killen går iväg och innan jag kör säger polisen "ett gott skratt förlänger ju livet, ha en trevlig kväll!" :D
 
Last edited:

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Vem var det jag följde efter från Ullevi till Mölnlycke centrum ikväll? Vit tröja och militärmönstrade byxor.
Vet inte om du kände dig förföljd, inte min mening. Jag kan inte vägarna runt Gbg och hade hoppats du skulle dra en repa... :)

Inne i stan var inget bra att köra ikväll... MC-polisen gillade inte min hastighet...

EDIT: Vem var du som kom fram till mig när jag fått böter utanför Ullevi?
När polisen höll på att packa ihop och jag tagit på mig hjälmen kommer det fram en stor kille och frågar mig om jag fått böter. Jag svarar "Ja, det blev dyrt det här". Då sträcker han fram en 20-lapp och säger "Ett bidrag för att lindra, vi hojbröder måste hålla ihop!", flinade samt skakade min hand.
Både jag och polisen asgarvade! :D Killen går iväg och innan jag kör säger polisen "ett gott skratt förlänger ju livet, ha en trevlig kväll!" :D

:tummenupp
Synd att inte hela sporthoj ligan satt där då.
Då kanske du gått med vinst. :D
 

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Gothtown
Hoj
hojlös
Antar att det var söndagsturs gänget vi körde förbi som hade rast på macken i hällingsjö?
Jag och Thompax var ute och körde.
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Vilka var det på två R1 09 som kom från fastlandet på Göta Älvbron idag kl 18.18? Ngn här? Är dock lite osäker på den ena om den var en 09:a. Jag slutade jobbet och kom rullandes på cykel från Hisingen:)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vilka var det på två R1 09 som kom från fastlandet på Göta Älvbron idag kl 18.18? Ngn här? Är dock lite osäker på den ena om den var en 09:a. Jag slutade jobbet och kom rullandes på cykel från Hisingen:)

Det var 09or båda två.
Den ena är Darth Väder (från 3stad på besök här nere) här på forumet, den andra vet ja inte om han hänger på forumet.
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Det var 09or båda två.
Den ena är Darth Väder (från 3stad på besök här nere) här på forumet, den andra vet ja inte om han hänger på forumet.

Jaha, Darth Väder träffade jag på Bike i Trollhättan under Bikedagarna. Han bänkade hojen precis innan mig.
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Vilka var det på två R1 09 som kom från fastlandet på Göta Älvbron idag kl 18.18? Ngn här? Är dock lite osäker på den ena om den var en 09:a. Jag slutade jobbet och kom rullandes på cykel från Hisingen:)

Hehe, japp, det var vi! Danne och Danne på svarta faror med töntigt likadana utstyrslar och nästan identiska hojar. Båda har dessutom gått cirka lika många mil, hahaha

(Vet inte om bilder är tillåtna i denna tråd, isf får ni smiska mig)
 

Bifogat

  • Brofästet.JPG
    Brofästet.JPG
    202.4 KB · Visningar: 135

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Kille på Moviestarhonda med SH-tröja(hann ej se namn) vid Wiesegrensplatsen vid 18-18,30? Var det du?
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Rödsvart CBR som misslyckades hyffsat fatalt med rödljusrally på Björlandavägen igår? :D

Tillägg: Mohawk på krukan.
 
Last edited:

Dingo

Ny medlem
Gick med
3 May 2009
Ort
Mölndal
Hoj
97a Honda CBR1100XX
En KTM tätt följd av 2 långhåriga (tjejer?) på varsin hoj på söderleden österut vid Frölunda torg ca 19.30?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top