Var det du???

alex!

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Malmö
Hoj
Triumph Street Triple R
Blå/vit R6 Mölndalsvägen 15.30, väska på ryggen. Såg farligt nära ut kl12 där..
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Igår såg jag "Ässet76" vid Munkebäckskorsningen strax innan 18 när jag konkade på grillkol från ICA. Minsann.
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Mark har nog kört hoj till jobbet idag, hojen stod utanför palace iaf...
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Kunde inte sova inatt så kl 04.22 hör jag, vad jag tror är min egen stulna hoj utanför. Killen drar på som fan och kör runt och gasar typ i en kvart i halva Guldheden...väcker typ halva folket...hmmm

Kan ju ha fel men var det du??? En svart hoj iaf, såg inte såå bra, hade ju inte linserna på :rolleyes:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Paser har nog åkt buss till jobbet idag?!



Haha, japps!

Det var nästan tomt på vägarna.

Paser har varit lite här o där imorse, han har åkt vagn, fått ryggen knäckt, åkt lite buss och sen åkt lite mer buss, nu sitter han på jobbet o kikar lite i månadens Metal Hammer :)
 

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
SV650s
två motarder. En svart och en ktm?
Svarta wiiiilade efter biltemarondellen mot hornbach. Jag satt i den röda lille mazdan ni körde om.

Var det ni?
 

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Mc polis

Vem var du som blev stoppad av mc polis på e6 riktning norr mellan kållered och gbg?

Antigen fick du dryga böter lr ännu värre omhändertagande av körkortet... trist. Ja åkte förbi och tittade snabbt bakåt, du tittade till.
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
Vem var du som blev stoppad av mc polis på e6 riktning norr mellan kållered och gbg?

Antigen fick du dryga böter lr ännu värre omhändertagande av körkortet... trist. Ja åkte förbi och tittade snabbt bakåt, du tittade till.

Det var jag. Av med kortet och 4000:- fattigare. Men polisen var trevlig iaf. 131kmh (90-väg) och första gången, hoppas på att de tar det i beaktande... En aningens klumpigt, men jag ville så gärna till stranden ;)
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det var jag. Av med kortet och 4000:- fattigare. Men polisen var trevlig iaf. 131kmh (90-väg) och första gången, hoppas på att de tar det i beaktande... En aningens klumpigt, men jag ville så gärna till stranden ;)

du skulle inte erkänt ..
man godkänner alltid sånt när vintern kommer å du inte kan köra hoj mer ..:tummenupp
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
du skulle inte erkänt ..
man godkänner alltid sånt när vintern kommer å du inte kan köra hoj mer ..:tummenupp

Det har du antagligen helt rätt i. Jag kände mest mig nöjd över att jag klarat mig såpass länge så jag orkade inte bråka. Första gången sen jag tog kortet 05. Och så kände jag lite skitsamma, kortet får jag tillbaka så småningom och eftersom jag inte kört omkull iår såg låg jag ändå plus på hojbudgeten....
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det har du antagligen helt rätt i. Jag kände mest mig nöjd över att jag klarat mig såpass länge så jag orkade inte bråka. Första gången sen jag tog kortet 05. Och så kände jag lite skitsamma, kortet får jag tillbaka så småningom och eftersom jag inte kört omkull iår såg låg jag ändå plus på hojbudgeten....

hahahha ja så kan ju alltid tänka ..
gott att du är postiv iallafall:D
 

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Det var jag. Av med kortet och 4000:- fattigare. Men polisen var trevlig iaf. 131kmh (90-väg) och första gången, hoppas på att de tar det i beaktande... En aningens klumpigt, men jag ville så gärna till stranden ;)

Fan va trist! Lider me dig trots att du inte verkar allt för negativ...
Ja hade ett helvete o ta mig till jobbet när ja blev av me kortet två gånger samma år :(
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top