Mark har nog kört hoj till jobbet idag, hojen stod utanför palace iaf...
Paser har nog åkt buss till jobbet idag?!
Haha, japps!
Det var nästan tomt på vägarna.
Två motarder, första med röd tuppkam, på vegagatan nu tio över ett?
Röd tuppis och svart knarr?
Kan det ha varit Jezus?
Igår såg jag "Ässet76" vid Munkebäckskorsningen strax innan 18 när jag konkade på grillkol från ICA. Minsann.
Vem var du som blev stoppad av mc polis på e6 riktning norr mellan kållered och gbg?
Antigen fick du dryga böter lr ännu värre omhändertagande av körkortet... trist. Ja åkte förbi och tittade snabbt bakåt, du tittade till.
Det var jag. Av med kortet och 4000:- fattigare. Men polisen var trevlig iaf. 131kmh (90-väg) och första gången, hoppas på att de tar det i beaktande... En aningens klumpigt, men jag ville så gärna till stranden
du skulle inte erkänt ..
man godkänner alltid sånt när vintern kommer å du inte kan köra hoj mer ..
Det har du antagligen helt rätt i. Jag kände mest mig nöjd över att jag klarat mig såpass länge så jag orkade inte bråka. Första gången sen jag tog kortet 05. Och så kände jag lite skitsamma, kortet får jag tillbaka så småningom och eftersom jag inte kört omkull iår såg låg jag ändå plus på hojbudgeten....
hahahha ja så kan ju alltid tänka ..
gott att du är postiv iallafall
Det var jag. Av med kortet och 4000:- fattigare. Men polisen var trevlig iaf. 131kmh (90-väg) och första gången, hoppas på att de tar det i beaktande... En aningens klumpigt, men jag ville så gärna till stranden
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari