Var det du???

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
2 i 1.

1. I måndags var det en svart Cayenne Turbo som försökte gasa från mig på min svarta motard. Vi drog rätt jämt, men det var du som började hetsa :7peta. Var det du?


2. Gul Ducce 748 ihop med en vit/svart/röd SP2 stod parkerade på Avenyn. För mig att det var i höjd med Bryggan. Var det du?
Det var jag och en kompis utanför bryggeriet...
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Vi lekte lite på motorvägen mot götebog från kungsbacka igår kväll...vi var val 5st hojar...det kom ikapp en röd cbr1000/600 rr och försvann sedan??? var det du?
 

Williamst

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
daytona
Jag stannade till vid mölnlycke centrum idag runt klockan 20:30 utanför hemköp. Jag hade en vit motorcykel
Du körde förbi med en ktm tror jag, av något slag, crosshjälm och googles hade du på dig, Du hälsade på mig också!
var det du?
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Alla måste ha hört dig när du varva sönder 1:ans växel:banana

Oh.....pe.....lo......pelllo! give the kid some credit Hater! Elie kör längre sträcker än du nu för tiden.....Believe it and better it B....ch:död
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
du mena r alla hörde dig när ditt slipon flög iväg hahah:banana

Hehe. Morsan tyckte att hon hörde mig från motorvägen:D BWWAAAAAAAAAAOOOOOMMMM!! :banana

o mr.Q, du har rätt. Elie böjar bli grym nu, dax o börja träna mer :) :krama
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
R1a (?), runt 19.45 som wheelade på 70-sträckan utanför statoil-macken i Åby. Det var då inte igår som man såg en sporthoj wheela på våra gator. Tack för showen, log hela vägen hem:tummenupp
 

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
SV650s
röd banhoj märkt med nr 2 runt 10-tiden på järntorget. Åkte med nån v-rod bakom sig. Tänkte den kanske var stulen men föraren hade full mundering... visserligen möjligt ändå.

Nån som känner igen?

EDIT: Kan vart en 5:a.
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
två stycken husor med piloter som hade nån fuckyou tröja av något slag. Den ena hade mohikan också.
Såg er först vid centralstationen och sedan när jag var på väg hem så låg jag typ jämsides på cykelbanan på daghammarskjöldsleden. Hann se er dra lite standupwheelies innan ni försvann!
Någon här som känner igen sig?
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
två stycken husor med piloter som hade nån fuckyou tröja av något slag. Den ena hade mohikan också.
Såg er först vid centralstationen och sedan när jag var på väg hem så låg jag typ jämsides på cykelbanan på daghammarskjöldsleden. Hann se er dra lite standupwheelies innan ni försvann!
Någon här som känner igen sig?

Inte säker, men tror en av dem var kesokungen.





:rolleyes:
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
två stycken husor med piloter som hade nån fuckyou tröja av något slag. Den ena hade mohikan också.
Såg er först vid centralstationen och sedan när jag var på väg hem så låg jag typ jämsides på cykelbanan på daghammarskjöldsleden. Hann se er dra lite standupwheelies innan ni försvann!
Någon här som känner igen sig?

ja å kesokungen va de
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
R1:a med nya race-underkåpa fick bakhjulssläpp ut ur en blöt högerkurva på Jonseredsvägen. Såg jävligt fränt ut! Va det du? :rolleyes:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top