Var det du???

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Jag, Zarrell, Aspling, Krilllan och Linkus snackade lite med 3 pers på Freeport idag. Ni körde 690, ny gixxer och lite äldre gixxer.

Var det du?
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Jag, Zarrell, Aspling, Krilllan och Linkus snackade lite med 3 pers på Freeport idag. Ni körde 690, ny gixxer och lite äldre gixxer.

Var det du?

Han som så snällt flippade sin kompis 690 var jag. Jag kommer dock betala för hans trasiga grejer samt röntga hand/handled i morgon. Den känns inte skön nu :död


Såg bra ut du som stuntade lite. Var inte riktigt på humör för att uppskatta det fullt ut tyvärr. Fan, man kanske borde ta lektioner av dig, hehe. Det där guppet, mellan parkeringarna liksom, var inget vidare att köra bakhjul i samtidigt som man la i trean märkte jag. Iaf inte med en hoj man aldrig kört förut.

(Jag körde faktiskt en runda i tisdags utan att klota alls :tummenupp :rolleyes:)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Han som så snällt flippade sin kompis 690 var jag. Jag kommer dock betala för hans trasiga grejer samt röntga hand/handled i morgon. Den känns inte skön nu :död


Såg bra ut du som stuntade lite. Var inte riktigt på humör för att uppskatta det fullt ut tyvärr. Fan, man kanske borde ta lektioner av dig, hehe. Det där guppet, mellan parkeringarna liksom, var inget vidare att köra bakhjul i samtidigt som man la i trean märkte jag. Iaf inte med en hoj man aldrig kört förut.

(Jag körde faktiskt en runda i tisdags utan att klota alls :tummenupp :rolleyes:)

Aha, ush då, får hoppas att det bara är en stukning då. Ja dom små krönen/guppen är lite läskiga om man är ovan men efter många timmars träning på freeport lär man sig kompensera för dom :gnissla. Kul att man var till lite underhållning i alla fall :tungan

Kolla med johans mc eller superbike om dom kan ta hem delar till akra ljuddämpare, jag kollade ebay, google o massa andra sider men hittade ingen som sålde just den kolfiber kåpan på ljudämparen :näsblod
 
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Aha, ush då, får hoppas att det bara är en stukning då. Ja dom små krönen/guppen är lite läskiga om man är ovan men efter många timmars träning på freeport lär man säg kompensera för dom :gnissla. Kul att man var till lite underhållning i alla fall :tungan

Kolla med johans mc eller superbike om dom kan ta hem delar till akra ljuddämpare, jag kollade ebay, google o massa andra sider men hittade ingen som sålde just den kolfiber kåpan på ljudämparen :näsblod

:) Tack för hjälpen, var det du som gick fram och tittade på hojen eller? Kollade också ebay, fanns ju inte ett skit till dem. 1082kr på Johans MC. Alla delar är beställda. Kommer ha nästan nya handskydd med styrändar samt pyttelite skrapad alukåpa/värmeskydd till avgassystemet till salu sen om du vet någon som vill köpa billigt.

Ni är där ofta och tränar eller?
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
:) Tack för hjälpen, var det du som gick fram och tittade på hojen eller? Kollade också ebay, fanns ju inte ett skit till dem. 1082kr på Johans MC. Alla delar är beställda. Kommer ha nästan nya handskydd med styrändar samt pyttelite skrapad alukåpa/värmeskydd till avgassystemet till salu sen om du vet någon som vill köpa billigt.

Ni är där ofta och tränar eller?

Alla var väl framme o kollade på den. Men jag var väl den som var mest nyfiknast:tungan
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
var en jävla massa hojar vid angereds crossen å vid tuve idag ;) ni?

ni som stod på refugen när snuten kom vid tuve :)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
:) Tack för hjälpen, var det du som gick fram och tittade på hojen eller? Kollade också ebay, fanns ju inte ett skit till dem. 1082kr på Johans MC. Alla delar är beställda. Kommer ha nästan nya handskydd med styrändar samt pyttelite skrapad alukåpa/värmeskydd till avgassystemet till salu sen om du vet någon som vill köpa billigt.

Ni är där ofta och tränar eller?

Ja jag var väl en av dom som kolla lite extra :). Aha ok, skönt att du fick tag i grejjer. Har handskydden stålskena i sig är jag intresserad :tummenupp

Hehe ja vi är på freeport en hel del, särskilt jag :D


Hade jag orkat hänga med dom andra dit hade du fått dig en jäkla show ;)
 
Last edited:

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
Ja jag var väl en av dom som kolla lite extra :). Aha ok, skönt att du fick tag i grejjer. Har handskydden stålskena i sig är jag intresserad :tummenupp

Hehe ja vi är på freeport en hel del, särskilt jag :D



Hade jag orkat hänga med dom andra dit hade du fått dig en jäkla show ;)

kom till nästa race :yoparty

japp det va jag =) :tummenupp


okaj då vet jag vem du är då:)
 
Last edited:

niohundrasexton

Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675R -13
- Udingo!! Var du i Tuve och Shellrondellen idag vid 17-tiden? Du bara försvann! Om det var du, alltså.:eek:
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Det var riktigt kul att se så många hojar på streetracen, fortsätt så. Själv var man där med en ZX7R :)

SXV 450/550, R1 street, Gixxer 750 och sen den sjukt läckra CBR fightern var ju där som jag märkte av mest. Riktigt kul att se fightern, verkligen tyskstuk på den :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top