Nej nej nej, lär inte vart han, köra på bakan är ju olagligt ju!!Majoren skrev:Tippar på Jonqas och swedepuck vi järntorget.
Nej nej nej, lär inte vart han, köra på bakan är ju olagligt ju!!Majoren skrev:Tippar på Jonqas och swedepuck vi järntorget.
Nisse977 skrev:Jag såg en grön ZX10R på nån tvärgata vid avenyn igår efter 18 eller nått... Han wheelade gött iväg!
hållundan skrev:Lång människa, Härlanda. Iklädd korta långbyxor eller långa kortbyxor igår kväll runt 21:20. Ett sexpack i näven. Jag satt på spårvagnen och vinkade järnet. Kan det ha varit Mr. Mister Långis?
Klart som fan att det var!
bagerah skrev:blinkade å tutade en liten glad truddelutt från världens största silverfärgade transporter vid GP idag... Ni var ett gäng där...ingen jag kände igen på rak arm.
Sedan tutade jag och blinkade lite på posörfabbron vid kärralunds camping ett par minuter senare. fick inte ner rutan i tid för å vinka...
Näij, det hoppas jag inte...Tjet skrev:hållundans råz-grön-vita hoj parkerad på en tvärgata i början av Avenyn för en timma sen?
bagerah skrev:blinkade å tutade en liten glad truddelutt från världens största silverfärgade transporter vid GP idag... Ni var ett gäng där...ingen jag kände igen på rak arm.
Sedan tutade jag och blinkade lite på posörfabbron vid kärralunds camping ett par minuter senare. fick inte ner rutan i tid för å vinka...
Coola Ola skrev:Jag såg mookie på vägen mellan hällingsjö och kinna/skene idag när jag var ute med mike the bike o körde. vet inte om han såg att det var jag men han hälsade iaf!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|