flugan
Vem vet
Hindås vid 18:30 cirkus, lite blandade hojjar vit-rosa å röd-svart...eller var det gul-svart. Ni var på väg emot Bollebyggdshållet iaf.
Halloj tjejen, jajamen,det va hultan,jag,jonathan o johan som va ute o smiskade några mil.flinga skrev:Tror nog att det var Hultan och c/o som passerade Preem i Sätilla, när jag och ngra till tog en hojglass.
leffe6 skrev:Gerrebacka 17.20. En Super Duke!!
Stannat intill dagis och en Traktor med släp... Vacker kvinna med färgat svart hår.
VEM?
Jag passerade i en skit snygg V70, silvermetalic...
japp det var nog vi,en blade en gixxer,en rosa fzr och en sunkig italiensk gul åsnaflugan skrev:Hindås vid 18:30 cirkus, lite blandade hojjar vit-rosa å röd-svart...eller var det gul-svart. Ni var på väg emot Bollebyggdshållet iaf.
leffe6 skrev:Gerrebacka 17.20. En Super Duke!!
Stannat intill dagis och en Traktor med släp... Vacker kvinna med färgat svart hår.
VEM?
Jag passerade i en skit snygg V70, silvermetalic...
Mary skrev:Ja visst var det Mary
Snigel skrev:Olycka mellan sävekorset å tuve en kille i sporthoj tröja med en cbr 929 stod vid vägen en annan hoj låg uppe i skogen hoppas han som körde av klara sig det såg otäckt ut
leffe6 skrev:VAD, gjorde du där? Jag bara undrar......
Snigel skrev:Låter som Jonqas han rockar
Åhh coolt, någon har sett mig! Hehe, vart exakt var det? Såg inte att jag var förföljd...Mark skrev:Kan det vara så att fröken Lilltryne åkte till högskolan/gymnasiet på lindholmen imorse?
Jag låg bakom med min R19
precus utanför infarten till skolan. När du svängde höger in mot skolan åkte jag rakt fram mot Pressbyrån.lilltryne skrev:Åhh coolt, någon har sett mig! Hehe, vart exakt var det? Såg inte att jag var förföljd...
Jaha, r19 e en bil! Det förklarar varför jag inte visste hur en sån mc ser ut...Mark skrev:precus utanför infarten till skolan. När du svängde höger in mot skolan åkte jag rakt fram mot Pressbyrån.
Synd att du missade mitt as till bil
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |