varför är jag så svag för tjejer och monsterhojar ^^
Kanske för att du egentligen gillar män?
varför är jag så svag för tjejer och monsterhojar ^^
Visst var det Keso som fladdrade förbi efter ett överslag på slangen i Allén på bästa sändningstid igår? Hur gick det med hojen och självkänslan? Öva mer?
Var det jenzion som gick från Redbergsplatsen bort mot bron som går äver till spåtbagnshallarna med luvan över huvudet och mobilen in till örat?
jag som smög fram som en ninja längs gatan, hur kunde jag bli upptäckt? Vart va du?
Var det du som stod på mc-parkeringen utanför palace igår vid 17?
Det va nog jag
Snorgrön speedtriple på olof asklunds gata runt 19:30. Hade en glidare i släptåg. Var det du kwasten?
jag som smög fram som en ninja längs gatan, hur kunde jag bli upptäckt? Vart va du?
Sporthoj-tröjan med ditt nick är inte direkt så anonymt
Satt i en bil som åkte förbi dig
Jag var ute ett par timmar nu och var i närheten av en eller två svarta audis (utan framlyktor påslagna på minst en av dem), men jag har inte vart i Kungsbacka. Kungälv däremot?Silvrig Hornet som drog förbi mig (svart Audi) på insidan och svängde av mot kungsbacka (E6 riktning Malmö).
Var det du?
Det var nog jag. Om det var en Street Triple och det satt en brud bak på glidaren.
Jag var ute ett par timmar nu och var i närheten av en eller två svarta audis (utan framlyktor påslagna på minst en av dem), men jag har inte vart i Kungsbacka. Kungälv däremot?
Vem kör gul/blå Husa på slangen genom Linné vid 16-tiden, Robertzon?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|