Jadu va va klockan tro
18.30 kanske när vi stod på shell i majorna å tankade så kom de en grön å swischade förbi
jo men det kan nog stämma, var på in till stan tillsammans med en street triple åsså
Jadu va va klockan tro
18.30 kanske när vi stod på shell i majorna å tankade så kom de en grön å swischade förbi
Fan, ingen som ser mig när jag är ute och kör? (Bortsett från Paser som spionerar från lägenheten...)
Ska jag behöva lägga på Akra-pipa och elda skiten jag också, eller?
Ser aldrig några motarder dem få gångerna jag är i stan utan hoj
Jag såg en på Johanneberg för tre timmar sedan!
Jag såg en på Johanneberg för tre timmar sedan!
Ingen som såg när jag och Johansson svinade idag?
Jag körde Virago 535 yoparty) med schletet räijzställ och Johansson smiskade min Råttetta.
Vi var överallt.
Wheelien du la genom lundbytunneln var ju helt sinnes!!!½
Igår såg jag, först en kille i svart skinnställ på en RSV Ute vid orust färjan kl 15.00 lät gött som fan
Sen på färgan så kom det två SHare inrullandes i förtur filen och snodde åt sig bästa utsikstplatserna på båten Den ene killen va lång, ljushårig. Hade ett Arleness ställ i svartvitt, samt en svartvit hjälm. Troligtvis en ny svart blade, men jag tror han hade nån annan hoj när vi fikade vid lygnen tidigare i år
Hans kompis hade en Sp3 i matt grå, skit snygg hoj Ett svart vitt Berik ställ, också ljushårig, men ytterst kort hår.
Vilka?
Wheelien du la genom lundbytunneln var ju helt sinnes!!!½
Grym wheeliehoj. Speciellt med fullastade franspackväskor!Wheelie på Virago 535??
Ett gäng som kom på hojar till Bohus go-kartbana i lördags? Såg iaf en SH-tröja.
Vi körde innan er.
Om du körde med Styret och co, så var det större delen av SMC- västs eminanta instruktörskår som körde efter er.
Ett gäng som kom på hojar till Bohus go-kartbana i lördags? Såg iaf en SH-tröja.
Vi körde innan er.
Var det du som var #12 eller?
Vad körde du på för tid?
Fazer såg jag det stod på någon tröja.
Om du körde med Styret och co, så var det större delen av SMC- västs eminanta instruktörskår som körde efter er.
Vi körde innan er.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari