Jadu va va klockan tro
18.30 kanske när vi stod på shell i majorna å tankade så kom de en grön å swischade förbi![]()
jo men det kan nog stämma, var på in till stan tillsammans med en street triple åsså

Jadu va va klockan tro
18.30 kanske när vi stod på shell i majorna å tankade så kom de en grön å swischade förbi![]()
Fan, ingen som ser mig när jag är ute och kör? (Bortsett från Paser som spionerar från lägenheten...)
Ska jag behöva lägga på Akra-pipa och elda skiten jag också, eller?![]()
Ser aldrig några motarder dem få gångerna jag är i stan utan hoj
Jag såg en på Johanneberg för tre timmar sedan!![]()
Jag såg en på Johanneberg för tre timmar sedan!![]()
Ingen som såg när jag och Johansson svinade idag?
Jag körde Virago 535yoparty) med schletet räijzställ och Johansson smiskade min Råttetta.
Vi var överallt.![]()
Wheelien du la genom lundbytunneln var ju helt sinnes!!!½
Igår såg jag, först en kille i svart skinnställ på en RSV Ute vid orust färjan kl 15.00 lät gött som fan
Sen på färgan så kom det två SHare inrullandes i förtur filen och snodde åt sig bästa utsikstplatserna på båtenDen ene killen va lång, ljushårig. Hade ett Arleness ställ i svartvitt, samt en svartvit hjälm. Troligtvis en ny svart blade, men jag tror han hade nån annan hoj när vi fikade vid lygnen tidigare i år
Hans kompis hade en Sp3 i matt grå, skit snygg hojEtt svart vitt Berik ställ, också ljushårig, men ytterst kort hår.
Vilka?
Wheelien du la genom lundbytunneln var ju helt sinnes!!!½
Grym wheeliehoj. Speciellt med fullastade franspackväskor!Wheelie på Virago 535??![]()
Ett gäng som kom på hojar till Bohus go-kartbana i lördags? Såg iaf en SH-tröja.
Vi körde innan er.![]()
Om du körde med Styret och co, så var det större delen av SMC- västs eminanta instruktörskår som körde efter er.![]()
Ett gäng som kom på hojar till Bohus go-kartbana i lördags? Såg iaf en SH-tröja.
Vi körde innan er.![]()
Var det du som var #12 eller?
Vad körde du på för tid?
Fazer såg jag det stod på någon tröja.
Om du körde med Styret och co, så var det större delen av SMC- västs eminanta instruktörskår som körde efter er.![]()
Vi körde innan er.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli