det var väl ni..?
hela SH:gbg verkade det som, som jag mötte mellan ljungskile-lilla edet.. satan va många ni va.. tur att man bara behöver en hand för att köra, fick ju ha hälsar-handen ute i typ en kilometer!!
Vi var ett gäng. Härlig väg det där
det var väl ni..?
hela SH:gbg verkade det som, som jag mötte mellan ljungskile-lilla edet.. satan va många ni va.. tur att man bara behöver en hand för att köra, fick ju ha hälsar-handen ute i typ en kilometer!!
Härlig väg det där
Svart motard kl 17.30, Mölndalsvägen förbi Liseberg. Först en stoppie vid trafikljuset (jag gick över vägen där) och sedan en härlig lååång wheelie
Vem var det ? och kan man gå en snabbkurs i bakhjulsåkning hos dig?
Vem va det som drog en wheelie på 6-7km på motorvägen mellan stenungsund o kode? CRAZY! Du tog västervängen som en kung!
Vem va det som drog en wheelie mellan partille - lerum på 2,1m med sin K6a runt halv 9?????
Efter mycket av moment! Du har fan 50hk mer. vad är problemet?
Vem va det som drog en wheelie på 6-7km på motorvägen mellan stenungsund o kode? CRAZY! Du tog västervängen som en kung!
hehehe d måste vart jag som drog den långa,hade fan ingen olja i motorn efter den slangningen
några stycken hojar som körde på e20 vid munkebäck..GBG bads boys något på ryggen .. alla ni körde på bakhjulet ni?
Kontaktannons:
Vi möttes närgånget på vägen mellan Kärna och Marstrand igår. Du försökte förtvivlat ratta in Radio Kärna i din röda Golf och jag blinkade lite små-förtvivlat med helljuset samtidigt som jag förberedde mig på att se om kantarellsäsongen i diket på min sida vägen hade startat.
Jag vet att jag är lite kräsen när det kommer till hojkörande men vill ändå göra dig uppmärksam på att om man är så mesig som jag så behöver man lite mer än 40 cm asfalt av vägen.
Jag förstår självklart att du tjänade flera meter och därmed sparade ofantliga mängder CO2 och det är ju helt rätt i tider som dessa. Jag förstår också att du inte ville slita i onödan på vägbanan på din sida av vägen och det är också helt rätt med tanke på miljön. Det kan i fortsättningen dock vara på sin plats att kanske titta åt det håll man är på väg, gärna samtidigt som man kör (även om det kan ses om överkurs), när man genar så effektivt i skymda kurvor som du gjorde.
Var det du?
Svar till "Fet foppatoffla i träningsoverall och hempermanent sökes av Aprilia-kille med döden i vitögat och nybytta kalsingar"
Och förresten, ni två på varsin vit stödhjulsmc, lägg av o bara köra runt runt bland bostäderna i mölndal, här springer massa barn och det ekar mellan husen! Måste finnas roligare ställen att köra permobil, eller jag menar quad. Var det du?
Knäskrapsträning bakom mediamarkt högsbo nu för en liten stund sedan? Röd skåpbil parkerad bredvid min bil, det var Pysch va? Du var coach va? Hälsade inte blev osäker på om det var du! Var det du?
Och förresten, ni två på varsin vit stödhjulsmc, lägg av o bara köra runt runt bland bostäderna i mölndal, här springer massa barn och det ekar mellan husen! Måste finnas roligare ställen att köra permobil, eller jag menar quad. Var det du?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|