Var det du???

Williamst

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Hoj
daytona
Vit Triumph, föraren i klädd vitt ställ och vit hjälm.
Körde vid 18:30 19.00 från GP ner mot korsvägen och sedan en bit på mölndals vägen.
Riktigt snygg hoj!:tummenupp
Måste vara ett jäkla jobb att hålla allt rent bara?

tackar tackar
:D:D

Nja så jobbig är den inte att hålla ren, tvättar den 1 gång i veckan ungefär.
Men ska man vara en av dom 30 lyckliga i skandinavien som har den vita trian så får man spendera lite tid med tvättsvampen, lätt värt!:yoparty

Vit Triumph, föraren i klädd vitt ställ och vit hjälm.
Körde vid 18:30 19.00 från GP ner mot korsvägen och sedan en bit på mölndals vägen.
Riktigt snygg hoj!:tummenupp
Måste vara ett jäkla jobb att hålla allt rent bara?

Tror jag låg bakom dig vid ett rödljus också. Blåset från avgasrören kände jag från flera meters avstånd^^

Last edited:

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Kan varit jag, var där å lekte lite! Men fick bråttom där ifrån för att möta Naken å Firefox för pizza.

Varför var du inte med oss o lekte för idag??
Du får pmá ditt mobilnr så vi får tag i dig din skurk:)

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
  • Gilla
Reaktioner: tcg

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
U got pm... :tummenupp

Jag säger bara att Gbg är för litet! Stöter på dej 9:00 en lördag morgon på väg hem med rufsigt hår och inte direkt klädd för att vara på väg till jobbet. :D

din slyna säger jag bara ..:D

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
Fan vad många hojar man stötte på idag då lite här o var..svart/grön ninja 00-01.a vid statoil frölunda vid 16-ish??

Svartröd sporthoj vid Gottskär?

Blå retta med en vit/orange berikjacka på piloten ett par kilometer innan ubbhult vid 17-snåret?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Ja väldigt många hojar på hisingen såpass sent in på säsongen. Är ju fan lite kallt :gnissla

Antar att det är provkörningsdagar hos Johans Mc.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
kallt är det väl inte 15 grader i luften.
fattar inte varför vissa ställer in hojarna nu.
Men har så jävla bråttom med å ta ut dom på vårkanten.
vet att många tog ut sina redan i mars månad.

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Fan vad många hojar man stötte på idag då lite här o var..svart/grön ninja 00-01.a vid statoil frölunda vid 16-ish??

Svartröd sporthoj vid Gottskär?

Blå retta med en vit/orange berikjacka på piloten ett par kilometer innan ubbhult vid 17-snåret?

Och triumph på kornahallsfärjan, massa bågar mellan Marstrand o Kungälv...KTM från Arendal då vi skulle kolla om några var kvar. Var bara två bilar som drifta...bl.a. en opel från säkert 70-tal...vältrimmat må jag säga!! :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Och triumph på kornahallsfärjan, massa bågar mellan Marstrand o Kungälv...KTM från Arendal då vi skulle kolla om några var kvar. Var bara två bilar som drifta...bl.a. en opel från säkert 70-tal...vältrimmat må jag säga!! :tummenupp

Var det du (plus en hoj till) som körde bort mot arendalshållet från 70-leden som går från älvsborgsbron/lundbytunneln igår runt 18.30?

Edit: Ja, då var det nog ni enligt logiskens alla regler:rolleyes: Ibland är det bra att läsa om o läsa rätt:trött

Last edited:

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Hoj
Letar

Fan då missade vi er precis, hade varit där ett bra tag när de två bilarna kom dit. Störtskön opel btw :yoparty

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Var det du (plus en hoj till) som körde bort mot arendalshållet från 70-leden som går från älvsborgsbron/lundbytunneln igår runt 18.30?

Edit: Ja, då var det nog ni enligt logiskens alla regler:rolleyes: Ibland är det bra att läsa om o läsa rätt:trött

Japps, hade varit ute och kört ute mot Marstrand och tänkte chansa på att man hann kolla lite wheelies!

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
Svart/röd äldre ninja stod utanför tingstadstunneln precis utanför tuben, riktning öckerö..Vurpa? Snuten? Var det du?