Gör det!
Har du mitt nummer ?
Japp!
Gör det!
Har du mitt nummer ?
Bra ifall inte elie svarar han är ju halvdöv
2 st R1r, svart resp vit på Shell i mönlycke. Var det ni?
Grön ninja av äldre modell och svart superduke (typ) på götaälvbron ca 17.15?
Motarder, två stycken varav den ena en KTM med roliga eltejpade mönster fram. Sågs vid Biltema ~18:30 ikväll?
Motarder, två stycken varav den ena en KTM med roliga eltejpade mönster fram. Sågs vid Biltema ~18:30 ikväll?
Så kan det ha sett ut ja...Sån här?
Där ser man. Hade ni strul med något eller vad det bara allmän gymnastik på marken?hoho, det var jag och Vael (med sin sjukt sexiga eltejpspimpning). Man får ju skämmas, tur att plast o dekaler kommer nästa vecka.
Så kan det ha sett ut ja...
Där ser man. Hade ni strul med något eller vad det bara allmän gymnastik på marken?
Jag köpte hästaspruta för bromsmeck och en massa annan bröte. Kommer fan aldrig ut från Biltema utan att ha bränt minst 500 spänn.
gymnastik? jag satt väl mest på hojen och väntade på Vaels storköp av "backspeglar" modell minismå.
Kanske var en av a-lagarna jag såg som krälade på marken.gymnastik? jag satt väl mest på hojen och väntade på Vaels storköp av "backspeglar" modell minismå.
va det ingen svart 690sm??
en ktm vid ängelbreksgatan vid halv nio .. du stod stilla.. du hade crossdäck på den du ?
Kan det säkert ha varit. Var mycket trafik så det var svårt att se. Ni var på väg av bron på "stan-sidan"..
En posör av rang (inget fel med det) vid centralen: Vit daytona, vitt helställ och vit hjälm. Med diodblinkers som blinkade för fort
Edit: Där kom en svart R1-09 också.
Dags att ta helg nu kanske..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati