16mil stanna min mätare på igår
Du såg dig själv med andra ord.. high five..
Tiv
16mil stanna min mätare på igår
Konstigt att ingen sett någon ute dom senaste två regniga dagarna då trots allt detta tjafs om att man ska använda sina grejjer..
nån sporthoj med förare i skinnställ(eller inte :S), över älvsborgsbron kl 16.00 idag mot hisingen.. vem kan de ha vart?
En till här som du missade..kör varje dag så garvar jag sen med gott samvete när jag tänker på hur välanvänd min försäkringspremie blir
Den blir säkerligen välanvänd.. lika välanvänd som din vattenförbrukning varje gång du måste skrubba hojen efter att ha varit ute i ett göteborskt vårväder med jordfyllda vattenpölar överallt.
Tycker det är rätt patetiskt hur tuffa alla spelar här på sporthoj när ni e ute o kör i ösregn bara för o använda era grejjer, vad hände med att åka för att det är skönt, när det är skönt?
Föregå med gott exempel istället så att folk som kanske inte har mc kort inte tror att det är riskfritt.. att köra i regn är bra mkt farligare.. en vattenplaning på motorväg o lite otur så ses vi på kyrkogården i princip.
Tiv
De kan ha varit jag? Brun luvtröja över stället, hojen är mattsvart.
Åkte igenom hela stan för 2 timmar sen o såg bara en enda motorcyklist, en crossliknande sak vid gnistängstunneln.
De e fan illa
Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.
Det var inte Helvetica som provade kläder på Yammacenter idag vid 15.30-tiden??
Jag har "budat" med mc i ur å skur,salt å snö på en xt660 å tycker då relativt synd om mig själv ibland.Men så ser jag flera gånger en cbr 600 i Landvettertrakten i samma j-a skitväder å tänker,hmm,vem e han? Är det du?Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |