Var det du???

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
nån sporthoj med förare i skinnställ(eller inte :S), över älvsborgsbron kl 16.00 idag mot hisingen.. vem kan de ha vart? :p

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
Vem var det som körde en Repsol fireblade på kärra genom partille runt 17 tiden. kan det vart ett nyköp tro?

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
En till här som du missade..kör varje dag så garvar jag sen med gott samvete när jag tänker på hur välanvänd min försäkringspremie blir:yoparty

Den blir säkerligen välanvänd.. lika välanvänd som din vattenförbrukning varje gång du måste skrubba hojen efter att ha varit ute i ett göteborskt vårväder med jordfyllda vattenpölar överallt.

Tycker det är rätt patetiskt hur tuffa alla spelar här på sporthoj när ni e ute o kör i ösregn bara för o använda era grejjer, vad hände med att åka för att det är skönt, när det är skönt?

Föregå med gott exempel istället så att folk som kanske inte har mc kort inte tror att det är riskfritt.. att köra i regn är bra mkt farligare.. en vattenplaning på motorväg o lite otur så ses vi på kyrkogården i princip.

Tiv

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Den blir säkerligen välanvänd.. lika välanvänd som din vattenförbrukning varje gång du måste skrubba hojen efter att ha varit ute i ett göteborskt vårväder med jordfyllda vattenpölar överallt.

Tycker det är rätt patetiskt hur tuffa alla spelar här på sporthoj när ni e ute o kör i ösregn bara för o använda era grejjer, vad hände med att åka för att det är skönt, när det är skönt?

Föregå med gott exempel istället så att folk som kanske inte har mc kort inte tror att det är riskfritt.. att köra i regn är bra mkt farligare.. en vattenplaning på motorväg o lite otur så ses vi på kyrkogården i princip.

Tiv

Tagga ner nu.
Att gnälla på att folk använder sina motorcyklar för att det regnar är bara strunt.
Både motorcykel och skinnställ är tillverkade för att klara regn.
HÄR slutar denna diskussion.
//Moderator Mark

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
De kan ha varit jag? Brun luvtröja över stället, hojen är mattsvart.

såg du nån michelingubbe i refexvästgult allvädersställ på en liten 650 så va de ja... :)

Men de var nog du för jag känner igen beskrivningen :rolleyes:

Last edited:

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
Åkte igenom hela stan för 2 timmar sen o såg bara en enda motorcyklist, en crossliknande sak vid gnistängstunneln.

De e fan illa :p

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.

Hoppas det var stöld så de inte får pengar till att jaga vanliga fortkörare med polishelikopter. :(

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.
Jag har "budat" med mc i ur å skur,salt å snö på en xt660 å tycker då relativt synd om mig själv ibland.Men så ser jag flera gånger en cbr 600 i Landvettertrakten i samma j-a skitväder å tänker,hmm,vem e han? Är det du?

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!

Nån här som varit ute?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...