Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Vitrödsvart R6a vid Fysiken idag mellan 18-19 iaf? Aidet?
Vitrödsvart R6a vid Fysiken idag mellan 18-19 iaf? Aidet?
Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!
Nån här som varit ute?
Motardaktig sak...?
Undrade vad det var för en som saknade snön så pass att man skejtar upp för backen vid kungsten.. Såg segt ut med bara stakning.
Jag har "budat" med mc i ur å skur,salt å snö på en xt660 å tycker då relativt synd om mig själv ibland.Men så ser jag flera gånger en cbr 600 i Landvettertrakten i samma j-a skitväder å tänker,hmm,vem e han? Är det du?
Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!
Nån här som varit ute?
Naa, faktiskt inte. Då satt jag på joppet och ritade diken och dräneringsbrunnar och njöt av livet i största allmänhet. Så vi är fler alltså?
Det är en galen engelsman vid namn keith =) tror inte han hänger här... det är en hanspree cbr600 lr?
d stämmer han heter heith o kallar sig the dark rider haha men finns inte här på sporthoj. har druckit öl me han på stan men skum som faaan..killen hade på sig normala festkläder o hade på sig oxtar raceskor..kan säga att killen fick mig o flabba till tårarna rann
d stämmer han heter heith o kallar sig the dark rider haha men finns inte här på sporthoj. har druckit öl me han på stan men skum som faaan..killen hade på sig normala festkläder o hade på sig oxtar raceskor..kan säga att killen fick mig o flabba till tårarna rann
Då den hojen jag pratar om inte är vit utan svart å fjollfärgad såå,, Är det du??En vit cbr 600 kör han. Sålänge de inte e snö eller is på vägen så verkar han vara ute. Jag har faktiskt aldrig sett han utan mc-kläder. En härlig frisyr har han också. Långt jävla hår upphängt i en enda bajskorv i nacken.
Nån här som varit ute?
jag låg bakom en likadan daytona från kvilletorget över älvsborgsbron. trodde fan inte jag skulle sakna att åka gata såhär mycket.
edit: klockan va typ halv 4.
En vit cbr 600 kör han. Sålänge de inte e snö eller is på vägen så verkar han vara ute. Jag har faktiskt aldrig sett han utan mc-kläder. En härlig frisyr har han också. Långt jävla hår upphängt i en enda bajskorv i nacken.
Då den hojen jag pratar om inte är vit utan svart å fjollfärgad såå,, Är det du??
nene han snubben jag snackar om e flint så d skriker om d
det kan ha varit jag på daytonan
det va nog också jag
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |