Var det du???

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
En röd/vit R6 (07-08?) med :tuttar på bönpallen, idag vid 12.30 ungefär vid avfarten till Östra, på väg mot Partille. Vem varé?

Vegaard

Åker hellre än bra...
Gick med
9 Apr 2009
Hoj
KTM 660 Aprilia DD
Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!

Nån här som varit ute?

Motardaktig sak...? :sissy

Undrade vad det var för en som saknade snön så pass att man skejtar upp för backen vid kungsten.. Såg segt ut med bara stakning.

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Motardaktig sak...? :sissy

Undrade vad det var för en som saknade snön så pass att man skejtar upp för backen vid kungsten.. Såg segt ut med bara stakning.

Haha, inte lätt o hinna se vilken hoj det var :krama Var bara lite trött. Bra träning o bara staka! Försökte akta på mig lite oxå för härligt motorljud :Bugar

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Hoj
Honda cbr1000rr 06
Jag har "budat" med mc i ur å skur,salt å snö på en xt660 å tycker då relativt synd om mig själv ibland.Men så ser jag flera gånger en cbr 600 i Landvettertrakten i samma j-a skitväder å tänker,hmm,vem e han? Är det du?

Det är en galen engelsman vid namn keith =) tror inte han hänger här... det är en hanspree cbr600 lr?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!

Nån här som varit ute?

jag låg bakom en likadan daytona från kvilletorget över älvsborgsbron. trodde fan inte jag skulle sakna att åka gata såhär mycket.

edit: klockan va typ halv 4.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Naa, faktiskt inte. Då satt jag på joppet och ritade diken och dräneringsbrunnar och njöt av livet i största allmänhet. Så vi är fler alltså? :)

Åhfan, var övertygad om att det var du. Så många med den hojen som kör så här tidigt kan de ju inte finnas.. ;) Ack så fel man hade. :)

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f
Det är en galen engelsman vid namn keith =) tror inte han hänger här... det är en hanspree cbr600 lr?

d stämmer han heter heith o kallar sig the dark rider haha men finns inte här på sporthoj. har druckit öl me han på stan men skum som faaan..killen hade på sig normala festkläder o hade på sig oxtar raceskor..kan säga att killen fick mig o flabba till tårarna rann:fyllisar:banana

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
d stämmer han heter heith o kallar sig the dark rider haha men finns inte här på sporthoj. har druckit öl me han på stan men skum som faaan..killen hade på sig normala festkläder o hade på sig oxtar raceskor..kan säga att killen fick mig o flabba till tårarna rann:fyllisar:banana

det är väl inget fel med det? när jag åkte 125a och hade glömt vanliga skor hemma så var det bara att traska runt i skolan med racepjucksen. sjukt porrigt.

inget namn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Honda cbr 600f

En vit cbr 600 kör han. Sålänge de inte e snö eller is på vägen så verkar han vara ute. Jag har faktiskt aldrig sett han utan mc-kläder. En härlig frisyr har han också. Långt jävla hår upphängt i en enda bajskorv i nacken.

Last edited:

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
En vit cbr 600 kör han. Sålänge de inte e snö eller is på vägen så verkar han vara ute. Jag har faktiskt aldrig sett han utan mc-kläder. En härlig frisyr har han också. Långt jävla hår upphängt i en enda bajskorv i nacken.
Då den hojen jag pratar om inte är vit utan svart å fjollfärgad såå,, Är det du??

Walle1

Medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
fireblade-08

Nån här som varit ute?

det kan ha varit jag på daytonan:)

jag låg bakom en likadan daytona från kvilletorget över älvsborgsbron. trodde fan inte jag skulle sakna att åka gata såhär mycket.

edit: klockan va typ halv 4.

det va nog också jag:)

Last edited:

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f

nene han snubben jag snackar om e flint så d skriker om d:D

inget namn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Honda cbr 600f
Last edited:

krut-otto

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
03, Yamaha WR
2 gröna saker, tror det var 2, skymtade den första och hann bara se den sista snabbt, som kom från Almedal påväg bort mot Liseberg på Nellickevägen vid 10:30. Hann aldrig titta ut föränns ni va förbi. Lät inte helt tråkigt inne på kontoret :yoparty

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
Såg två olika hojjar:

En speedtriple? vid korset vid hedin bil i mölndal, svängde upp mot krokslätt vid 13:10?

Samt en Superduke på E6an i höjd med ullevi norrgående, låg i sthlmsfilen, runt 13:30

Tiv

Soetnows

Vem fan e Fsonn?
Gick med
15 Sep 2006
Hoj
Husaberg 650
en Husa på slangen bakom mig (blå Mercedes 190) från typ wieselgrensplatsen ner mot centrum runt 1 tiden :D:tummenupp

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vad många hojar man såg ute idag :banana

Någon här som gled förbi Oves på en grafitigrå Daytona 675a runt 13? :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...