Jao, mattsvart ala biltema..bagerah skrev:mattson har väl en svart R1a?
Jao, mattsvart ala biltema..bagerah skrev:mattson har väl en svart R1a?
Jag? Jag har hojjat hela dagen! Weelade så fint genom dimman hem på E20, både bistra miner och tummen upp för detbagerah skrev:gowstrajder = biltema?
var fasen var du idag när alla andra var ute å slogs mot dimman då? In och spamma med dig! Vill ha en redovisning för dagen aktiviteter, då jag antar att dina händer och fötter inte är isklumpar!
Mig hälsade du påFörgöraren skrev:Ingen ide att specificera...idag såg jag nog ALLA!!!
Var det NI eller?
FÖRGÖRAREN
Jag tror jag såg dig på gp!Förgöraren skrev:Ingen ide att specificera...idag såg jag nog ALLA!!!
Var det NI eller?
FÖRGÖRAREN
Hultan skrev:Jag tror jag såg dig på gp!
Miss_Orchidee skrev:Mig hälsade du på
Naa, det blidde en bit åt det hållet, sen fika sen hemåt typ!Förgöraren skrev:Det gjorde du nog! Jag såg dig i alla fall
Drog ni till Orust eller?
FÖRGÖRAREN
Hultan skrev:Naa, det blidde en bit åt det hållet, sen fika sen hemåt typ!
Låt dom köra iväg bara, dom väntar så fint vid lämpligt vägskäl... Jag är inte heller trött på livet!Förgöraren skrev:Hänger på nästa gång om det går bra...var lite osäker på min status idag så att säga (premiärtur å allt)...
Behöver ena lite flygtid först om jag ska kunna hänga efter Farfarn å dom va
Glad Påsk för övrigt!!!
FÖRGÖRAREN
Hultan skrev:Låt dom köra iväg bara, dom väntar så fint vid lämpligt vägskäl... Jag är inte heller trött på livet!
Klart du skall haka på! Körde du själv idag eller?
Det samma föressten!
Får ju inte köra den andra ännu.... men snart så! Kan alla påminna mig om att jag ska ringa VV på tisdag och boka uppkörningstid så jag inte glömmer bort det mitt i mekarstressenFörgöraren skrev:Yes! Trevligt att råkas Pajade hojen din eller? Trökigt värre i så fall ...särskilt när det är grymt väder!
Men det står här på din profil att Du har 2 hojar så det kanske inte är en katastrof!
FÖRGÖRAREN
Jag såg det sista av alla på GPFörgöraren skrev:Ingen ide att specificera...idag såg jag nog ALLA!!!
Var det NI eller?
FÖRGÖRAREN
Förgöraren skrev:Var iväg en lugn sväng först med han som hade den gröne Ninja 6:an...(han hade inget skinnställ så det var lite finåkning). Sen tog jag en tur till Kode och därefter upp vid Älvängen på en väg som jag inte vet vart den leder...mynnar ut i Gråbo i alla fall.
Bra åkning hursomhelst!!!
FÖRGÖRAREN
Kolla på zatzyhållundan skrev:Vem var det i en röd Audi S3 som jag lattjade med under hela E6 till Falkenberg?!
Det va loligt.
chrilla skrev:Baggis, var det du som körde förbi Sportlifes gym på Mölndalsvägen och vinkade till mig?
bagerah skrev:Klart det var!
Vinkar inte så frenetiskt till vem som helst!
Tänkte att, där står en röd hoj...det är ju en firestorm...undrar om det e chrillas, han bor ju i krokarna....åh kolla, det e ju ett gym den står parkerad utanför...det måste var chrillas... e det där han gymmar....där ser man....men va fan, där står ju chrilla...ser han mig....jag det gör han ju...tror jag va...nu vinkar jag till honom....men, va förvånad han ser ut...fattar han inte att det är jag eller... vinkar lite till....kanske lite vildare och gladare...bah...det va en lam gest man fick tillbaka...e det några hål i backen framför mig...nä, då vänder jag mig om och vinkar lite till... vurpar jag så kommer han säkert hit å då fattar han ju att det e jag...ah jaja... fuck it....det kommer säkert upp på sh ikväll....nu e jag säkert jättesen till mitt möte...har säkert vart ute och kryssat på tok för länge...undrar vad den här hojen gör 0-100 på egentligen.
vad tänkte du?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |