Såg en Baggis TVÅ gånger i lördags, var det du?bagerah skrev:Träffade en taxi idag....
Va det du Mark?
På hoj? han kanske saktade in för att göra en wheelie?MickeXJR1300 skrev:Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg?bagerah skrev:nån härifrån som stod och posade lite med sin repsol-honda vid "on the avenue" vid gp på kvällskvisten idag (igår)? För det var ju inte så att man var tvungen å stanna till böka av hjälmen och vira in tungan i käften igen eller så... tråkig hoj det där...
Hultan skrev:Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg?
Där ser man!Marcus skrev:Jorå, han stannar också. Jag var på GP med två polare igår kväll när han dök upp, och han hängde med på en liten kvällstur med sin fina Repsol-Honda. Har redan hunnit glömma av hans namn dock...
MickeXJR1300 skrev:Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
addegbg skrev:Det var jag! Jag tappade massa pengar där, glömde stänga facket till ryggsäcken men jag hittade mer än hälften, så jag är glad ändå
MickeXJR1300 skrev:Ok, att tappapengar är ju aldrig kul
Skönt att du hitta lite av dem iaf.
Men du körde med livet som insats.
Miss_Orchidee skrev:är det ingen som sett mig nu när ja övningskört massa ggr inne i stan ju... ni hinner väl inte med att se mig....
Mookie skrev:Jag har sett baggis idag, och Back in black, Gottis och en massa andra som jag inte vet vad dom heter.
bagerah skrev:Jag har kört en massa idag...kom hem typ nu...
någon härifrån som körde härskogsvägen vid 18snåret, ensam...på en hmm...kan det vart en R1a kanske?
rogka566 skrev:Det var nog jag.. Körde ensam vid ungefär den tiden (tror) jag. Sen haka jag på ett gäng jag mötte. Tror det var 4 sporthojar(nån här?), Nån CBR, Ninja etc. 3 med kvinnligt bagage i alla fall. Hoppas ni inte tog illa upp. Tröttnade på att gasa samma vägar som man alltid gör när man gasar själv. Hoppas pizzan smakade
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |