Såg en Baggis TVÅ gånger i lördags, var det du?bagerah skrev:Träffade en taxi idag....
Va det du Mark?
På hoj? han kanske saktade in för att göra en wheelie?MickeXJR1300 skrev:Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg?bagerah skrev:nån härifrån som stod och posade lite med sin repsol-honda vid "on the avenue" vid gp på kvällskvisten idag (igår)? För det var ju inte så att man var tvungen å stanna till böka av hjälmen och vira in tungan i käften igen eller så... tråkig hoj det där...
Hultan skrev:Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg?
Där ser man!Marcus skrev:Jorå, han stannar också. Jag var på GP med två polare igår kväll när han dök upp, och han hängde med på en liten kvällstur med sin fina Repsol-Honda. Har redan hunnit glömma av hans namn dock...
MickeXJR1300 skrev:Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
addegbg skrev:Det var jag! Jag tappade massa pengar där, glömde stänga facket till ryggsäcken men jag hittade mer än hälften, så jag är glad ändå
MickeXJR1300 skrev:Ok, att tappapengar är ju aldrig kul
Skönt att du hitta lite av dem iaf.
Men du körde med livet som insats.
Miss_Orchidee skrev:är det ingen som sett mig nu när ja övningskört massa ggr inne i stan ju... ni hinner väl inte med att se mig....
Mookie skrev:Jag har sett baggis idag, och Back in black, Gottis och en massa andra som jag inte vet vad dom heter.
bagerah skrev:Jag har kört en massa idag...kom hem typ nu...
någon härifrån som körde härskogsvägen vid 18snåret, ensam...på en hmm...kan det vart en R1a kanske?
rogka566 skrev:Det var nog jag.. Körde ensam vid ungefär den tiden (tror) jag. Sen haka jag på ett gäng jag mötte. Tror det var 4 sporthojar(nån här?), Nån CBR, Ninja etc. 3 med kvinnligt bagage i alla fall. Hoppas ni inte tog illa upp. Tröttnade på att gasa samma vägar som man alltid gör när man gasar själv. Hoppas pizzan smakade
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|