Coola Ola skrev:Jag ser inte nån, nånsin...
Jag såg iaf dig idag!
Tack för kabeln!
Mookie skrev:Jag har sett baggis idag, och Back in black, Gottis och en massa andra som jag inte vet vad dom heter.
Jag såg oxå dig! O du mig...för du såg väl att de va jag som tutade och vinkade när ni åkte ner på Berzeligatan...jaja, antar det.Angel1000 skrev:Och mig!
janoshki-jonaz skrev:Den där REPSOLhondan ägs av Niklas i WCX...
det finaste e ju att han stuntar med den ibland oxo..
Marcus skrev:@bagerah: Var det du som stod och softade vid Landvettervägen när jag och två kompisar körde förbi igår runt sex-sjutiden?
bagerah skrev:Va det du som vinka?
Mark skrev:Jag såg oxå dig! O du mig...för du såg väl att de va jag som tutade och vinkade när ni åkte ner på Berzeligatan...jaja, antar det.
Nu ska jag ägna mig åt rast och vila...
De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...Chris skrev:Nån från Nol här? Jag är nyinflyttad (Enekullevägen) och det surrar en massa hojar däromkring.
Mark skrev:De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...
Welcome to hell! (Nol asså)
bagerah skrev:Skall du flytta till Nol långis?? Varför får jag alltid veta allting sist för....
Krattis är på sin plats kanske?
Jag kan hjälpa dig bli av med lyan om du vill....
Långa farbron skrev:Lita inte på vad Mark säger
Jag upprepar jag kommer ALDRIG (aldrig) att flytta till Nol (aldrig).
Alltså ALDRIG.
PacMan skrev:Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.
Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP.
Dig såg jag idag på första långgatan vid järntorget... Satt själv iof i bil.PacMan skrev:Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.
Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|