Var det du???

DucceMonster

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2010
Hoj
2002 Ducati Monster 900 I.E Dark
Var det du som körde bakom mig igår kväll kring 20 tiden, med en k1300r, på vägen mellan Kinna/Skene och väg 40. Du hade ett rött/beiget skinnställ.

Förövrigt var det en hel mängd med hojar som körde den vägen igår, ut mot Hulta/Sätila bla. Trist att man körde bil, blev så svårt sugen på att köra hoj :(

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Vem är min tvilling på röd/vit r6-00 som jag körde bredvid på E20 igår kväll vid 20-tiden? Du hakade på vid tingstadstunneln och jag svängde av mot östra.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Var det du som körde bakom mig igår kväll kring 20 tiden, med en k1300r, på vägen mellan Kinna/Skene och väg 40. Du hade ett rött/beiget skinnställ.

Förövrigt var det en hel mängd med hojar som körde den vägen igår, ut mot Hulta/Sätila bla. Trist att man körde bil, blev så svårt sugen på att köra hoj :(

Kör oxå den vägen till jobbet... och det är jobbigt å se alla hojar när man sitter i blen..:gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hörde precis en sporthoj brassa på förbi Särö (antagligen på väg 158a, norrgående?). Vad jag hörde lät det som en kraftig acceleration från 1-3ans växel :hihi

Någon som känner igen sig?

Kan ha varit tjejen och jag, tankade vid Shell vid den tiden och drog om en bil precis efter norrgående påfart.

Gasade iofs hela 158:an, om du nu befann dig någon annanstans än vid macken. :gnissla

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
KTM 690 -11
såg 2 motarder utanför skandinavium vid 16-17.
en smr men en jävligt ball hjälm och med pimpstar tröja
och en grå ktm 640?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Kan ha varit tjejen och jag, tankade vid Shell vid den tiden och drog om en bil precis efter norrgående påfart.

Gasade iofs hela 158:an, om du nu befann dig någon annanstans än vid macken. :gnissla
Hehe, lät som det var förbi första säröavfarten (om man kommer söderifrån) förbi fartkameran där det övergår till motortrafikled. Annars var det väl en fin tyst kväll så det kan nog lika gärna hörts från macken :D

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Vem är min tvilling på röd/vit r6-00 som jag körde bredvid på E20 igår kväll vid 20-tiden? Du hakade på vid tingstadstunneln och jag svängde av mot östra.

Såg en av er igår, skulle släppa tjejen i stan.
Den jag såg har jag sätt rulla väldigt mycket i Lerums trakten, så om det inte var du så är det nog han på den andra hojjen :)

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
3 hojar vid wiselgren 16:00 idag, den ena hade en gul jacka, du andra körde en motard och du stod upp å körde ..ni ? ;) den 3 såg jag ej så bra

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Hoj
Honda cbr1000rr 06
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...

mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.

Lite sent kanske men jag va nog en av dom.... :tummenupp

/mvh mike mike =)

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Såg en av er igår, skulle släppa tjejen i stan.
Den jag såg har jag sätt rulla väldigt mycket i Lerums trakten, så om det inte var du så är det nog han på den andra hojjen :)

Det var nog den andra mannen i så fall. Lerum hänger jag inte så ofta i :tuttar

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
SV650s
nå motardaktigt som drog en härlig wheelie rätt långt på motorvägen på väg mot tingstadstunneln. I mellan ullevi-olskroken typ.

Snyggt!:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...