Tyckte jag siktade FastMan på Mölndals Bro 12:50?
Högsboleden och vidare över Älvsborgsbron.
Du körde en liten röd fjollbil och såg ut som en insekt i dina solglasögon,hål i grenen och visade fingret.
Var det en tokkendäringa Aygo eller motsvarande? Jag blev nämligen visad fingret av en insektskille i en sådan på E20 utanför Olskroken i måndags. Han tyckte tydligen att jag inte flyttade mig tillräckligt snabbt när han bytte (till min) fil utan att blinka. :facepalm
Frän kille!
Högsboleden och vidare över Älvsborgsbron.
Du körde en liten röd fjollbil och såg ut som en insekt i dina solglasögon,hål i grenen och visade fingret.
Högsboleden mot Djävulsön...
Surgubbe som tjörde som en tjärring i en silvrig sAAb. Du putade med läpparna och såg sugen ut.
Var det du?
*host**host*
denna ser jag varje dag vid jobbet, jävla vad du kör
http://www.blocket.se/goteborg/Kawasaki_ZX6R_Stunthoj_27822596.htm?ca=15&w=1
Såg Jon as och en annan på en grön ninja på eklandagatan precis innan kl 17 igår (söndag)..
Hihi ni verkade liiiittteeee irriterade av den långsamma bilen framför som körde typ 30 upp för backen
Ingen Ninja tyvärr...
Tror att tanten fattade piken när vi drog om...
Var det en tokkendäringa Aygo eller motsvarande? Jag blev nämligen visad fingret av en insektskille i en sådan på E20 utanför Olskroken i måndags. Han tyckte tydligen att jag inte flyttade mig tillräckligt snabbt när han bytte (till min) fil utan att blinka. :facepalm
Frän kille!
Frän kille!
Sparka av backspegeln DireCkt!!!Var bilen svart?
Kan ha varit samma mupp som fick för sig att köra ikapp jenzino i hög fart och lägga sig tätt bakom honom i fredags, efter att han körde om "flugmannen" på bakhjulet.
Var bilen svart?
Kan ha varit samma mupp som fick för sig att köra ikapp jenzino i hög fart och lägga sig tätt bakom honom i fredags, efter att han körde om "flugmannen" på bakhjulet.
Idag blev jag återigen visad fingret av en glad medtrafikant i Lundby-tunneln. Jag fattar inte, står det "FAKK JO" på min bil med stora bokstäver som alla utom jag ser? Är det sista skriket och jag bara är grinig gubbe som inte fattar kidsens senaste version av tummen upp? Är det för att jag har brallorna för högt upp? Ska jag känna mig KrenGt?
/Vän av ordning, tillika hederlig skattebetalare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |