lill-danne
Strip the flesh, salt the wound
Använder du blinkers?
Ja...är det för omodernt? Jag har noterat att det verkar vara hopplöst ute.
Använder du blinkers?
Ja...är det för omodernt? Jag har noterat att det verkar vara hopplöst ute.
Borde inte hojen varit anmäld stulen redan innan?
Som det lät i artikeln så upptäckte frun det först när polisen ringde så den var troligen precis stulen.
Var det du, ...
...Lär dig köra, eller låt bli.
Ädit: Stavfle.
Var det du, med en ful gammal j-vla grön BMW K11101001010R från tiden då muren fortfarande stod i Förbundsrepubliken, som körde HELT efterblivet imorse?
Du låg bakom mig (jag körde min gröna flygmaskin) på Lundbyleden vid 07:15 mellan Backaplan och Eriksbergsmotet. Du låg, med din öppna "wannabe-polishjälm" och solbrillor, med alla extraljus tända och lurpassade för att kösurfa förbi på insidan. Du vågade dock inte ta steget utan låg i min högra döda vinkel hela tiden, varvid jag lämnade mer och mer plats åt en MC-broder för att underlätta din passering.
Istället la du dig bakom, sjukligt nära, och vinglade som en riktig Cornflakespaketskörkortsinnehavare och agerade irritationsmoment istället. Gav återigen mer plats åt dig efter rödljuset vid Lindholmen, men du körde inte om.
Sen drog jag på (turbopower ftw) och la mig i högerfil strax innan Eriksbergsavfarten och du fortsatte slips-streama mig a'la 3-sekundersregeln minus 2 minuter och 59 sekunder för att sedan nästan smaka dragkrok när jag var tvungen att bromsa för passerande dödspilotcyklist vid Burger King-rondellen.
Sjukt störande, och sjukt onödigt om jag hade behövt sopa upp extraljusglas och X-jellkåpdelar över hela gatan om du hade dratt in i min kreaturfångare baktill.
Lär dig köra, eller låt bli.
Ädit: Stavfle.
Silverjonte med dotter bak på bönpallen, på söderleden i höjd med siba vid 08:40.
Var det ni?
Grön speedtriple vid Mariaplan nu vid 2030tiden?
kunde varit jag, men nä.
kan det varit Bob-Gunnar månne ??
Såg dig strax efter början på första lång... Vi hejade
kunde varit jag, men nä.
kan det varit Bob-Gunnar månne ??
De va ja det
Jodå det var jag Btw, stödet funkade kanon
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |