Blir så jädra nyfiken (letar alltid efter kul vägar!)... Vilken sträckning menar du (Nordschleife, alltså)?
Aaa jag är också lite nyfiken. Alltid kul med nya vägar
Blir så jädra nyfiken (letar alltid efter kul vägar!)... Vilken sträckning menar du (Nordschleife, alltså)?
Är i Gbg och ska jobba några veckor ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?
2 motarder braapade ner på friggagatan mot centralen igår, runt 18. Jag stod i korsningen vid odinsplatsen och vinkade som ett fä. Försökte att köra ifatt men det var för mycket rödljus och spårvagnar.
Några hojar som käkade pizza på landvetter igår vid halv sju sedan drog förbi vid bussarna ...ni?
Är i Gbg och ska jobba några veckor ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?
Några hojar som käkade pizza på landvetter igår vid halv sju sedan drog förbi vid bussarna ...ni?
Jag va en av dom...
gaylord!! har du en hoj som käkar pizza???
Jag va en av dom...
Konverterat från bensin...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |