Var det du???

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
kawasaki sporthoj misstänkt 600cc :)
möte mig nys på litraturgatan
sog ut som du hade nåt problem med höjen
snygg va den eller fall:tummenupp

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Nån pajas som var ute och åkte på motorvägen mellan Kungälv-Kärra idag. Gammal vit Z1000 typ tidigt 80 skulle jag gissa. Ingen hjälm varken på den manliga piloten eller flygvärdinnan bakpå :va

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
du åker atm (19:19) på en best på friggagatan med skitkort bak och delad baklampa (två små streck), du har ett rött skinnställ med delvis vit rygg. Var det du? sjukt nice hoj!

Marvor

Bender Bending Rodriguez
Gick med
11 Jun 2010
Hoj
-04, KTM 640
Yo, pimpstar snubbe vid linneplatsen, Paser kanske? dno. vet att jag sett dig förrut :) men då vart jag själv inte på en mötörcöcköl

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En kompis stod vid ett rödljus i allén igår (tror jag det var) och en söt tjej med korvätarvisir stannar brevid honom. Hon (du) har jeans, skinnjacka, inga handskar och fixade naglar. När det blir grönt slangar du iväg på tre växlar och lägger ner den fint i kurvan som kommer.

Vem fan va det? :va

Vad jag vet så finns det inga tjejer öht. som kan slanga tre växlar...

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Röd Ducati 748 som sågs i lördags runt 9-10 tiden om jag inte missminner mig helt. Du åkte ut från wieselgrensplatsen, jag åkte i bilen från Mcdonalds (hade precis varit uppe på ramberget med tjejen) och försökte hänga på dig för att höra ljudet, bad tjejen veva ner fönstret för att höra ljudet :huvet

Blev så jävla sugen, har ännu inte tagit premiärturen på Duccen då den väntar på rembyte den 3:e MAJ! :( Otroligt lång tid.

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
vem är det som kör blågul Husan med 72 på? såg den nog tre gånger idag :) Sen såg vi en crf på linnégatan vid 14 och dem växer ju inte på träd direkt.. du?

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
En kompis stod vid ett rödljus i allén igår (tror jag det var) och en söt tjej med korvätarvisir stannar brevid honom. Hon (du) har jeans, skinnjacka, inga handskar och fixade naglar. När det blir grönt slangar du iväg på tre växlar och lägger ner den fint i kurvan som kommer.

:drool

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010

de där lät intressant :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...