14:05. Blå R1 (tror jag) åkte slalom mellan bilar och fotgängare utanför centralstationen. Du fick veja lite för mig när jag gick över vägen, inte ditt fel då jag gick mot rött. Hoppas jag inte var ivägen för mycket...
Fick civilpolisen med blåljus stopp på dig?
blå R1:a som blev jagad utav civilpolisen vid ringön och lyckades inte komma undan. hojen står kvar på ringön, föraren fick nog åka in till station med farbror blå.
Var det du?
Vad var det för årsmodell på R1an? Gammal eller nyare? Har inte varit i garaget på några dagar...blå R1:a som blev jagad utav civilpolisen vid ringön och lyckades inte komma undan. hojen står kvar på ringön, föraren fick nog åka in till station med farbror blå.
Var det du?
Vad var det för årsmodell på R1an? Gammal eller nyare? Har inte varit i garaget på några dagar...
Det var en äldre R1'a och jag har det på bild:
Saaben hade för övrigt regnr SAC eller SOC...
En 2001a, inte min dock, som tur är.
Mindre tur för snubben som blev stoppad dock
Cykeln fick stå kvar efter snuten drog vilket tyder på att han förlorade kortet?
nja.. blir man av med kortet så får du köra i 48h till..
Det var nog inte bara en fortkörning det där.
Förstår inte, det finns såklart situationer då man blir av med kortet och inte får fortsätta köra i 48h?!
jag syftade på fortkörning...
och jag citerar mig själv
-Det var nog inte bara en fortkörning det där.-
Skulle nog kunna tänka mig att just pga att det är så mycket folk och rödljus vid centralstationen så tyckte väl kanske polisen att han gjorde sig skyldig till framkallade av fara för annan samt ev. nån rödljuskörning och att han körde över heldraget osv. plus fortkörning.
Är ingen expert men kan tänka mig att sådant borde räcka.
Vem var det på svarte och röd TRX-fighter som fick start-/putthjälp av en tjej och en kille utanför centralen nu vid 7:45?
Såg rätt lustigt ut. Gött att den hoppade igång.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|