Var det du???

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
blå R1:a som blev jagad utav civilpolisen vid ringön och lyckades inte komma undan. hojen står kvar på ringön, föraren fick nog åka in till station med farbror blå.

Var det du?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
14:05. Blå R1 (tror jag) åkte slalom mellan bilar och fotgängare utanför centralstationen. Du fick veja lite för mig när jag gick över vägen, inte ditt fel då jag gick mot rött. Hoppas jag inte var ivägen för mycket...

Fick civilpolisen med blåljus stopp på dig?

blå R1:a som blev jagad utav civilpolisen vid ringön och lyckades inte komma undan. hojen står kvar på ringön, föraren fick nog åka in till station med farbror blå.

Var det du?

Ser ett visst samband...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt

Var det du?
Vad var det för årsmodell på R1an? Gammal eller nyare? Har inte varit i garaget på några dagar... :gnissla

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Nån med sporthojtröja stod å beundrade sin vita r1:a (tror jag) på shell i Mölnlycke vid 14:30-tiden idag (Tisdag). Var det du?

Ramses

Get rich or Die tryi'n
Gick med
6 Oct 2009
Hoj
kawa zx6r Såld, kawa z750 Såld, HD nightrod spec Såld, honda cbr954 Såld.Nu:Triumph Speed triple -10
jag syftade på fortkörning...

och jag citerar mig själv

-Det var nog inte bara en fortkörning det där.-

:tummenupp sant! Vet av egen erfarenhet att man köra därifrån me hojen o 48h efter sen indraget ett tag! Måste varit nåt mer?!

Last edited:

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
Skulle nog kunna tänka mig att just pga att det är så mycket folk och rödljus vid centralstationen så tyckte väl kanske polisen att han gjorde sig skyldig till framkallade av fara för annan samt ev. nån rödljuskörning och att han körde över heldraget osv. plus fortkörning.

Är ingen expert men kan tänka mig att sådant borde räcka.

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Vem kör runt i en silvrig Toyota Aygo med ett rött Pimpstar-klistermärke i bak? Såg och körde förbi denna bil typ utanför ica maxi på mölndalsvägen idag vid 17-17:30 tiden.

Så, vem var det ? :p

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vem var det på svarte och röd TRX-fighter som fick start-/putthjälp av en tjej och en kille utanför centralen nu vid 7:45?

Såg rätt lustigt ut. Gött att den hoppade igång.

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Skulle nog kunna tänka mig att just pga att det är så mycket folk och rödljus vid centralstationen så tyckte väl kanske polisen att han gjorde sig skyldig till framkallade av fara för annan samt ev. nån rödljuskörning och att han körde över heldraget osv. plus fortkörning.

Är ingen expert men kan tänka mig att sådant borde räcka.

Är inte heller någon expert men är man drogpåverkad blir nog fordonet ståendes! Eller vid grov vårdslöshet i trafik, finns säkert fler anklagelser som ger samma resultat skulle jag tro! Dvs. ingen idé att spekulera!

// Niklas

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...